37wk zw

hoi

Gisteren mijn 37wk controle gehad en ook de vk vindt dat onze uk mag komen...Nou ik ook.
Zit nu door een verrekte buikspier alweer 4 weken thuis en geloof mij ik ben het echt spuug en spuug zat.
Kan niet veel heb wel poetsdrang. Dus ondanks alles is het huis toch echt wel schoon alleen nog bijhouden en dat is een halfuurtje per dag geloof ik...Ik stofzuig nu elke dag en de wc's worden nu ook 3x per week schoongemaakt hahaha.
Zo lekker de kinderen halen en dan maar weer hopen dat de voorweeen en harde buiken een keer door gaan zetten zodat ik mijn ukkie in mijn handen kan houen en mijn buikspier kan genezen.
ppppfff wachten is geen schone zaak in dit leven en ik ben er blijkbaar niet zo goed in..Als je nou een einddatum zou hebben maar die is lekker vaag het 3 wk ervoor tot 2 wk erna...
 
ja dat dacht ik laatst dus ook als je nu echt een datum hebt van dan beval ik dan heb je ook echt een dag van dat je kan zeggen oke tot dan moet ik wachten en tot dan kan ik aftellen. ook wel zo makelijk met oppas voor de andere kids en niet telkens denken van straks begint het terwijl we ergens zijn.
nu kan dat natuurlijk wel door er gelijk maar 2 week gewoon bij op te tellen......
maar of ik daar nu op zit te wachten......
jij succes met de laatste weekjes/ dagen.
 
Hay meid,

Nou het gaat hoe dan ook opschieten! Nog even en dan kan je je baby vasthouden! Kan me voorstellen dat wachten lang duurt xxxxxxxxxxxxxxxxxx

Nog even!!
 
Succes met wachten :)
Misschien dat ze daarom in Amerika heel vaak voor een geplande keizersnede gaan. Dan weet je gewoon zeker op die datum kan ik mijn ukkie voor het eerst in mijn handen houden. Maarja als hij of zij er zelf klaar voor is lijkt mij toch het beste.
 
Terug
Bovenaan