38,3

A

Anoniem

Guest
Mijn meisje heeft vanavond voor het eerst verhoging, 38,3 beetje onrustig en niet willen slapen. Erstaat een tandje op doorkomen (nummer 6) weet iemand wat er aan de hand is en of een paracetamol helpt in dit geval?

Best een luxe probleem als je dit in 9 maanden nog nooit mee hebt gemaakt....

er kan natuurlijk van alles aan de hand zijn, maar als ze een tandje krijgt is ze waarschijnlijk daarom onrustig. Is natuurlijk ook heel vervelend!! Ik zou om de temperatuur geen paracetamol geven, maar als ze echt niet lekker kan slapen zou ik het wel doen. Ik vind dat het tpch altijd erg goed helpt, ze voelen zich meteen een stuk rustiger. Heb je misschien van dat verdovende tandjes-spul in huis? dat zou je idd kunnen proberen.
Beterschap!
Stephanie

Ikzelf zou bij 38,3 nog geen paracetamol geven.
Mits ze hangerig, huilerig is en niet in slaap wil komen. Zou ik voor het slapen gaan een lage dosis zetpil geven. Zodat haar lichaam een beetje  op kracht kan komen.

Zelf geeft ik vanaf 39 graden een zetpil, maar als Yoëll zo  hangerig  is en niet in slaap  kan komen ervan dan eerder.

Sterkte en beterschap

Pauline

tp ch? sorry ben nog niet zo thuis met afkortingen ben blij dat ik HA HAP en CB al begrijp... De temp gaat al omlaag ze alleen nog onrustig en wilt niet in slaap komen. We gaan zo dat tandjes spul proberen en een klein flesje.

Zo erg dat je om zoiets lulligs in paniek raakt zeker als je het verhaal van Danique leest...

ze heeft inmiddels 39.1. We hebben haar een flesje gegeven daar heeft ze ongeveer 30 van op en daarvoor dat tandjes spul en daarna een paracetamol. Gedver dit is echt niet leuk.... Ze is nog nooit zo hoog geweest. Nu ligt ze overstuur in bed. Ik ga tot morgen  

Mijn dochter heeft ook met 9 a 10 maanden voor eerst koorts gehad (39,5) en we hebben haar toen een zetpil gegeven. Volgende dag was het over en daarna niet meer ziek geweest.

gr
Marielle

Terug
Bovenaan