38+4 , hoe gaat het met jullie?

Hey meiden

Hier inmiddels al 38+4 en begin aardig ongeduldig te worden. Wanneer zal ukkie nou komen? Ik ben er klaar voor kom maar op!
Ik word met de dag moeier en mijn buik voelt erg zwaar met opstaan en lopen en zo.
Ik slaap al slechter, hou al meer vocht vast, heb weinig energie meer..
Als het goed is kan ik vandaag eindelijk de enveloppen ophalen en klaar leggen.. ik was er vrijdag weer geweest en toen bleek de drukker het niet op de bestellijst te hebben gezet grrr, ipv 2 dagen duurd het zo al ruim 2 weken.

Hoe gaat het bij jullie? Iedereen al lekker met
verlof?

Liefs
 
Heey

Ik heb sinds vorige week donderdag ook lekker verlof. Vrijdag is mijn zus getrouwd..was echt een super mooie dag! Nu alles klaarmaken voor de kleine.
Kheb alleen laatste weken geen gevoel meer in mn vingers en het word alleen erger het begon met alleen de topjes maar nu zijn sommige vingers helemaal gevoelloos. Daar word ik snachts regelmatig wakker van. Verder gaat het nog super.
Vervelend dat het zo lang duurt bij de drukker. Ik moet ook nog achter de kaartjes aan.
Suc6 met de laatste loodjes!
 
Hier nu 39.1 en ben t echt zat. Van mij mag ze echt komen nu. Ben echt moe. Nou heb ik ook nog een kleine man rondhobbelen die natuurlijk aandacht van mama wilt. Gelukkig weet ik dat het niet lang meer kan duren. We wachten het maar rustig af.
 
Ik ben nu 36weken en heb donderdag de leggings echo en hoop dat ons meisje is gedraaid. Anders nadenken over een versie en misschien moet ik nog denken dan over stuitbevalling of keizersnede... Nog genoeg om ff over na te denken. Verder alles wel klaar alleen volgende week de enveloppen ophalen en schrijven. Zelfs de tas is al klaar haha.

Voel me verder goed, alhoewel ik soms best even energie loos bent hier ook nog een kleine meid lopen :)
 
Ben nu 36+5.
Alles staat klaar
Inmiddels 4 week met voorweeen, vanavond weer erger dus Vk op bezoek gehad. Maar nog niets.

Ben er zolangzamerhand helemaal klaar mee, laat em maar komen.
Donderdag controle en dan vragen of ze dan alvast fax naar ziekenhuis sturen ivm inleiden.
 
Ik ben nu precies 37 weken!! Echt blij met deze mijlpaal. Vanmiddag kijken of ons dametje na de versie van afgelopen vrijdag nog steeds met haar hoofdje beneden ligt. De bewegingen voelen allemaal anders dan ik tot voor de versie heb gevoeld, dus denk zelf van wel... En wat zou het mooi zijn als ze ook is ingedaald...
Verder voel ik me op zich wel goed, ben wel moe, lig ook regelmatig s nachts n paar uur wakker :-(
Ik rommel dus maar n beetje aan om de tijd door te komen, alles op t gemakje, het belangrijkste is gedaan :)
Afwachten maar wanneer ze zich laat zien!

Iedereen suc6 met de laatste loodjes!!
 
Terug
Bovenaan