38 en eindelijk zwanger

Hoi allemaal,
Ik ben zwanger.... oeh, ik vind het allemaal zo spannend... Ik ben eind maart 2012 uitgerekend. dus het is nu nog maar heel pril. 19 augustus krijg ik mijn eerste echo...
Zijn er nog meer meiden die net als mij al een jaartje ouder zijn en die nu ook voor het eerst zwanger zijn?
Lieve groet
 
Hoi mama-to-be-1st-time (leuke naam!)

Hartelijk gefeliciteerd met je zwangerschap!!!! Wat een speciaal gevoel he... je kan vast niet wachten tot je eerste echo in Augustus. Ik ben 25 en zwanger van baby 3, dus ik kan je niet vertellen hoe het is om op "wat oudere" leeftijd zwanger te zijn. Ik wens je in ieder geval heel veel geluk toe en geniet van deze bijzondere tijd!!!

Liefs mammma
 
Gefeliciteerd met je zwangerschap.Wens je een gezonde tijd toe.Leuk op de 19e aug een echo, dan ben ik uitgeteld van onze 3e!! Ben bijna 33 dus ook nog jong....
 
Hoi meid, ik loop tegelijk met jou op. Ben 25 maart uitgerekend van de 4e!! Heb al 3 kids van 10-7-4 jaar en eind januari een miskraam gehad bij 11 wk. Vind het nu reuze spannend want ik ben 39 jaar, dus ook ouder en helaas heb je dan meer kans op een miskraam. We gaan dus heel hard duimen dat deze blijft en ik heb 16 aug. mijn 1e echo. Jij ook succes de 19e. Hoe voel je je ? Mijn bh scheurt zowat uit zijn voegen en ik begin sinds gister af en toe wat draaierig in mijn maag te worden. Helaas bij alle zw.schappen flink misselijk geweest. Gr, Anna
 
he mamato be van harte gefeliciteerd, ik ben zelf 28 en zwanger van de 2de, ik weet ben zelf nog jong maar mijn schoonzus is wel jou leeftijd en proberen zwanger te worden hebben nu de 5de keer insiminatie gehad dus we zijn benieuwd of ze zwanger wordt, gun het hun zo erg.

Is het bij jou wel spontaan gegaan of ook met behulp

ga er lekker van genieten liefs
 
ik heb met 23jr en met 25jr zwangerschappen gehad ,zijn nu 2 grote knullen haha,en ben nu bijna 37 en 31 weken zwanger maar voel me goed wel moe en niet anders dan bij die andere zwangerschappen.
 
Hoi,

Hier had ik eigenlijk ook stiekum behoefte aan. Ik ben 37 en ook voor het eerst zwanger. Ik ben nu 9 weken onderweg en begin maart uitgerekend. Ik vind het ook super spannend allemaal.

Komende dinsdag heb ik de eerste intake bij de vk en ik hoop heel snel daarna de eerste echo. Maak me soms best een klein beetje zorgen of het wel allemaal goed gaat daarbinnen. Klein tipje, lees niet teveel fora want daar staan zoveel verhalen over dat het fout gaat. Daar word ik soms best onzeker van. Ook omdat ik niet extreem veel klachten heb. Wat opzich fijn is.

Ik ben overigens wel vandaag al positie kleding wezen shoppen. Ik weet het is heel vroeg met 9 weken maar mijn buik is echt al enorm. Alsof ik 4/5 maanden zwanger ben. Ik heb daardoor ook moeite om het verborgen te houden op m'n werk.

Maar genoeg over mij. Hoe voel jij je? Last van kwaaltjes? Als je eind maart bent uitgerekend dan ben je nu 5/6 weken?

Groetjes,
Linda
 
Terug
Bovenaan