38 jr, uitgerekend 09/19 van 1e wondertje. Meer 35+ mama's in spe?

<p>Hallo allemaal, </p><p>Ik ben 38 jr en in verwachting van ons 1e kindje! Kan het nog steeds niet geloven :) ben bijna 14 weken zwanger inmiddels. Zijn er nog meer leeftijd genoten die rond september zijn uitgerekend? Lijkt me leuk om een groep (WhatsApp of besloten groep op fb ofzo) te starten zodat we o.a. tips met elkaar kunnen delen en samen de zwangerschap kunnen beleven. Ik woon zelf in de regio alkmaar /heerhugowaard.</p><p>Groetjes lou </p>

Gefeliciteerd!
Ik ben zelf 36 en zal 37 jaar zijn als mijn eerste hummeltje geboren zal worden. Ben nu 9 weken en uitgerekend in oktober.
Heel leuk om nu eens zelf alles mee te mogen maken ipv iedereen om mij heen ☺️
Groetjes Mirjam (omgeving Eindhoven)

Gefeliciteerd!
Ik ben zelf 36 en zal 37 jaar zijn als mijn eerste hummeltje geboren zal worden. Ben nu 9 weken en uitgerekend in oktober.
Heel leuk om nu eens zelf alles mee te mogen maken ipv iedereen om mij heen ☺️
Groetjes Mirjam (omgeving Eindhoven)

Gefeliciteerd allemaal. 
Hier nog een 35+mama. Zelfs 40+. Ben 43 als ik volgens mijn berekeningen op 8 november ben uitgerekend. 

Hier nog iemand.
Ik ben volgens de berekening eind oktober uitgerekend van mijn eerste wondertje. Als de kleine komt ben ik 35 jaar.

Gefeliciteerd allemaal!Ben ook 38 en niet verwacht dat ik dit mooie wonder nog mee mocht maken! Ben eind augustus uitgerekend! :D

Hoi allemaal !
Wat leuk, iedereen gefeliciteerd!!
Ik had het zelf ook niet meer verwacht ( was toch bang met vroege overgang etc omdat m'n moeder dat ook had) 
En hoe voelt iedereen zich? Ik voel me op zich wel goed, weinig last van ' kwaaltjes' enige is dat mijn bloeddruk te hoog is dus loop nu met controles in het zkhs en heb medicijnen gehad.. 

Terug
Bovenaan