38 w 6 d slijmprop verloren

<p>Hoi iedereen,</p><p> </p><p>Vanmorgen om 9 u ongeveer ben ik mijn slijmprop verloren. Zat wat bloed bij. Verder wat steken in mijn buik en vagina maar nog geen echte weeën of vruchtwater verlies. Wel rommelt het de hele dag al een beetje in mijn buik. </p><p>Gisteren op controle geweest, de gynaecoloog heeft gevoeld , en een beetje stevig door gevoeld. Ik had gisteren maar 1,5 CM ontsluiting. Ik geloof niet dat ze perse gestript heeft maar wel wat steviger door gevoeld dat de vorige x. </p><p> </p><p>Wat is jullie ervaring met slijmprop verlies ? </p><p> </p><p>Groetjes </p>

Ik verloor hem met 39+1 en ben bevallen met 39+2. Helaas zegt het echt niks. Elke vrouw is anders. 2 vrouwen van mijn zwangerschapscursus verloren hun slijmprop 3 weken voor de bevalling. Succes nog even!

Eerste keer slijmprop verloren met 38 en 4 dagen en bevallen met 36 en 6 dagen. Tweede keer slijmprop verloren met 36+ weken en bevallen met 38 en 4 dagen. De verloskundige zei me dat als je de slijmprop verliest later in de zwangerschap je meestal bevalt binnen 2 weken. Nu weer 33 weken zwanger dus afwachten of het nu weer zo is. Succes! 

Ik ben hem vorige week verloren met 35 weken en ook steken in de vagina. Kindje is al goed ingedaald maar verder gebeurd er nog niks. Nu zou dat ook wel erg vroeg zijn. Ik ga er maar vanuit dat ik overtijd ga dan kan het hooguit meevallen als die eerder komt 

Ik verloor hem  bij de eerste met 40+5 en beviel zaterdag :) inderdaad meestal binnen 2 weken voor wat ik heb gehoord als het na de 37 weken is. Maar hoeft natuurlijk niet :p. Ik ben benieuwd waarom je een inwendige controle kreeg? Bij mij doen ze dat helemaal niet. Ik ben 39 weken nu..

Om te kijken hoeveel ontsluiting ik had. Dat is nu de 3 e x dat ze dat gedaan heeft. Mijn darmen en buik rommelt heel erg nu dus ben benieuwd 

Terug
Bovenaan