38 weken en 5 dagen

pfff ben het zat....niet zo zeer de zwangerschap maar alles.
even een uitleg....
heb een poosje terug getypt dat ik met mijn been in het gips zat. gelukkig mocht die na een week weer af omdat ik alleen maar meer pijn kreeg en mocht ik verder zonder gips. nu loop ik weer redelijk en pijn is ook wel echt minder. maar het gaat me allemaal niet snel genoeg. wil zo graag zonder pijn verder maar dat duurt nog wel ff omdat mijn been ook die extra kilo's van uk mee tilt.
ondertussen hoop ik elke dag opnieuw dat de kleine zich aankondigd. maar helaas elke ochtend word ik wakker zonder dat er maar iets veranderd is.
doordat been ga ik al een aantal weken 's avonds naar mijn ouders om daar te eten omdat ik niet kan koken (kan niet zo lang staan)
ondertussen heb ik een dochter van ruim 1,5 en die is het ook zo zat. 's ochtends beginnen we direct met strijd in huis. en gillen dat kind van me. een echt meid en dat weten de buren inmiddels ook.
ik hoop gewoon   dat de kleine uk zich snel aandiend. maar aan de andere kant ik ben nog niet eens uitgerekent......
gisteren naar het ziekenhuis geweest voor een ctg omdat de kleine erg rustig was. gelukkig is alles goed. misschien aan het voorbereiden??? ik   hoop het zo.

zo dit was mijn geklaag

verder gaat de zwangerschap heel goed. de kleine groeit mooi en als die gewoon blijft zitten word dit rond 6 pond geschat. dat was mijn dochter ook....

Hoi hoi,

je verhaal kun je hier altijd kwijt!
Het zit je ook niet echt mee. Weten ze niet wat het is met je been?
Ben even kwijt wat je toen ookal weer geschreven had.

En ja zo'n kleine meid weet het precies te timen. Wanneer moeders het er net niet bij kan hebben. Kan mijn zoontje ook heel goed.
Blijf consequent dat scheelt al wel veel, maar ja ze blijven proberen.

Je bent dan nog wel niet uitgerekend, maar te vroeg is het ook niet, hoor.
Zie je het wel zitten om nu te bevallen?

Succes met de laatste loodjes.

Liefs,

Terug
Bovenaan