38 weken en baby blijft draaien !!

vandaag ben ik 38 weken zwanger en ik ben afgelopen zaterdag (1ste kerst) op controle geweest bij de verloskundige.
Dit omdat ik ernstige duizelingen had. Ik kon niet meer lopen, want ik was bang om te vallen.
Ze hebben alle controles gedaan, bloeddruk, urine, hartslagje enz. Alles bleek in orde te zijn.
Die duizelingen zouden niets te maken hebben met de zwangerschap.
Maar waarschijnlijk een storing in mijn evenwichtsorgaan.
De verloskundige wou toch ook nog maar even een echo maken. Tot onze verbazing bleek de baby wéér gedraaid te zijn.
Na heel lang in stuit te hebben gelegen waren we blij dat ze in de 36ste week eindelijk goed lag. En nu is ze weer dwars gaan liggen. Van links naar rechts.
Morgen moet ik weer naar de gynaecloog.
Ik ben benieuwd!
Ik ben blij dat het met de baby wel goed gaat. Nu met mij nog want die duizelingen zijn nog niet helemaal over.
groetjes m

wat een eigenwijs ding ja. hopelijk voor jou draait het nog weer.
hier is trouwens nog zo'n eigenwijsje volgens mij. lag vorig weekend in stuit, woensdag weer goed, maar nu denk ik af en toe dat het weer anders om ligt. omdat ik het dan meer beneden dan bovenin voel en dat was ook zo toen het in de stuit lag.
hopelijk trekt bij jou de duizeling ook snel weer weg, want lijkt me toch niet fijn. en je valt daardoor misschien nog sneller en dat kan je er al helemaal niet bij gebruiken nu.
sterkte

Terug
Bovenaan