38 weken en nog niet ingedaald

Hallo,

Gisteren controle gehad bij de verloskundige, en ondanks dat ik nu ruim 38 weken zwanger ben van ons eerste kindje, blijkt hij nog niet te zijn ingedaald.

Schijnt niet echt iets te zijn om je zorgen over te maken, maar dat doe ik natuurlijk toch...

We krijgen een echo om uit te sluiten dat er een reden voor is. Hebben anderen hier ervaring mee?

Groetjes, Janine

hey
ik zou me er idd niet teveel zorgen over maken Bij mij hebben de oudste 2 dat ook nooit gedaan en toch heb ik van beide maar 2 dagen overtijd gelopen
Deze lag maandag nog wel vast maar het verbaasd me niks als dit maandag bij de vk niet meer zo is
Nadeel is natuurlijk wel zodra je vliezen breken je gelijk de vk moet bellen ivm dat de navelstreng er anders voor kan gaan liggen

Hoi, ik ben nu ook bijna 38 weken en bij mij is het ook nog niet helemaal ingedaald. Het ligt met het hoofdje al wel in mijn bekken maar nog niet helemaal. Mijn vk zei dat dit tijdens de weeën meer indaalt. Hopelijk heb je er iets aan.

hey

maak je er maar niet te druk over.
mijn oudste was ook nooit ingedaald. wij zeiden steeds ze kan de weg naar beneden niet goed vinden, en toen ze die gevonden had is ze gelijk door gegaan.

mijn beide dames zijn pas tijdens de bevalling helemaal ingedaald. je hoeft er alleen extra rekening mee te houden als je bevalling begint met gebroken vliezen.

Bij mij eindigde het niet indalen in een keizersnede, ik begon met gebroken vliezen en moest toen direct gaan liggen totdat de VK er was. Gelukkig was ik lekker thuis ;-)
Blijkbaar willen of kunnen mijn baby's niet indalen wnt dit wordt de derde keizersnede wegens niet indalen. Bij de eerste trouwens nog wel geprobeerd gewoon te bevallen maar zelfs tijdens de bevalling zakte ze niet.

Terug
Bovenaan