38 weken gepasseerd ?

<p>Hoepie!! ? vandaag 38 weken en ik voel me nog steeds kip lekker ondanks de vermoeidheid die ik echt heel erg heb. </p><p>1. Nog meer dames die in week 38 zitten en de kleine nog steeds niet heeft aangekondigd? </p><p>2. Wat doen jullie in jullie zwangerschapsverlof? Ik verveel me namelijk heel erg en weet niet wat te doen. Alles is al klaar en schoon. Helaas kan ik zelf het huishouden bijna niet meer doen. </p><p>3. Hoe hebben jullie tot nu toen de zwangerschap ervaren? Ik was in de eerste weken super moe en had alle kwaaltjes die je maar kan hebben behalve misselijkheid die kreeg ik af en toe in week 10. Voor de rest een gezonde zwangerschap zonder complicaties en zonder negatieve testen wat ik allemaal gedaan had ????</p><p> </p>
 
Hoi hoi,
ik ben bijna 4 maanden geleden bevallen van mijn eerste kindje 4maart...na 41 weken en 2 dagen ?.. 
met 38 weken dacht ik dat die kwam maar waren voorweeen...
 
ik wandelde veel( niet te lange stukken) lezen, en de vlogss kijken van de huismuts aanrader zo leuke vrouw! 
 
Spannend hoor geniet van de laatste loodjes en rustig aan doen met deze hitte... ik hoop dat het voor jouw ook niet meer als 41 weken duurt 
 
[quote quote=10215622]Hoi hoi, ik ben bijna 4 maanden geleden bevallen van mijn eerste kindje 4maart…na 41 weken en 2 dagen .. met 38 weken dacht ik dat die kwam maar waren voorweeen… ik wandelde veel( niet te lange stukken) lezen, en de vlogss kijken van de huismuts aanrader zo leuke vrouw! Spannend hoor geniet van de laatste loodjes en rustig aan doen met deze hitte… ik hoop dat het voor jouw ook niet meer als 41 weken duurt[/quote]
 
In ben niet zo van de vlogs, ik verveel me soms zo erg dat in gewoon ga slapen ?. Ik geniet er zeker nog van dat we nog even met ze 2e zijn maar hij mag wel al komen hoor hij is van harte welkom nu. Ben het ook wel een beetje zat nu wil me kleine man ontmoeten en vast houden ? hoop dat ik niet over tijd ga inderdaad we gaan het zien. 
Hoe heb jij de bevalling ervaren? 
 
Ik was er vrij nuchter in altijd.. maar toen het begon raakte ik een beetje in paniek...
Gelukkig bleef mijn partner erg rustig.. ik had alleen rugweeen en ben thuis bevallen.. met alleen me partner kraamzorg en verloskundige.. wilde graag moment met mijn partner delen en niet met heel familie erbij
verloskundige kwam zat ik op 4 cm... toen zei ze van ik kom over 3 uur terug of wil je dat ik nog even blijf... ( uiteindelijk goed dat ze bleef) want binnen die 3 uur werd hij al geboren...
pik kreeg het wegsuffen van de weeen eerst niet onder controle.. dus de verloskundige hielp me echt heel goed op weg en er doorheen. En ook me partner..
voor de helft van de tijd was ik ook in me eigen wereldje zeiden ze? ik wilde niet dat iemand aan me zat... ben op mijn linkerzij bevallen en wilde zelf me been vasthouden .. 
ik vond het erg intens.. op een gegeven moment voel je echt dat je het er uit wil hebben... soort oerkracht moeilijk uit leggen.. heb een uur geperst voor die eruit kwam.. ik moest soms even streng aan gesproken worden om goed te persen?
 
het is intens maar oh zo bijzonder te gelijk moment dat die op je buik wordt gelegd is onbetaalbaar ( tranen in me ogen als ik er weer aan denk hihi ) 
 
 
Wat ik je miss wel wil aanraden... geniet eerst echt samen van die kleine bij ons kwam gelijk familie enz..dat doen we volgende keer anders... we waren die eerst dag kapot? ik kreeg de eerste. Acht namelijk erg last van dat ik zo weeeen storm had gehad... 
 
Terug
Bovenaan