38 weken ingeleid worden

<p>ik word maandag voor de eerste keer inwendig gecontroleerd wat ik best spannend vind en dan word er een dag afgesproken wanneer ik word ingeleid. Nu word ik door angst voor ballon met tabletten ingeleid dus vraag me af wat jullie ervaringen zijn? En tips? Ben best zenuwachtig en bang.</p>

Hoii, ik ben ook met 38 w ingeleid dmv. Pillen. Maar voor de pillen zelf hoef je echt niet angstig te zijn dat is zo gedaan even focussen op je ademhaling. Bij mij duurde het helaas wel erg lang voor er wat gebeurde! 
Heel veel succes, En het je gewoon laten overkomen allemaal meer kan je niet doen!

Ik ben ingeleid middels een ballon. Dat is niet iets om bang voor te zijn hoor. Bedoel je met tabletten oraal om de weeen op te wekken? Je hebt nml ook iets dat vaginaal ingebracht wordt en waar je wel veel krampen van krijgt maar wat qua ontsluiting heel weinig oplevert. Dan zou ik liever voor een ballonnetje kiezen!

[quote quote=10344544]Ik ben ingeleid middels een ballon. Dat is niet iets om bang voor te zijn hoor. Bedoel je met tabletten oraal om de weeen op te wekken? Je hebt nml ook iets dat vaginaal ingebracht wordt en waar je wel veel krampen van krijgt maar wat qua ontsluiting heel weinig oplevert. Dan zou ik liever voor een ballonnetje kiezen![/quote]
 Ik krijg idd de orale tabletten, maar levert dat weinig op denkje?

[quote quote=10344544]Ik ben ingeleid middels een ballon. Dat is niet iets om bang voor te zijn hoor. Bedoel je met tabletten oraal om de weeen op te wekken? Je hebt nml ook iets dat vaginaal ingebracht wordt en waar je wel veel krampen van krijgt maar wat qua ontsluiting heel weinig oplevert. Dan zou ik liever voor een ballonnetje kiezen![/quote]
 Ik krijg idd de orale tabletten, maar levert dat weinig op denkje?[quote quote=10344540]Hoii, ik ben ook met 38 w ingeleid dmv. Pillen. Maar voor de pillen zelf hoef je echt niet angstig te zijn dat is zo gedaan even focussen op je ademhaling. Bij mij duurde het helaas wel erg lang voor er wat gebeurde! Heel veel succes, En het je gewoon laten overkomen allemaal meer kan je niet doen![/quote]
hoelang duurde het bij jou tot de tabletten effect lieten zien?:)

Ik ben ingeleid bij 37 weken. 's Avonds een ballon gekregen en hierop de volgende ochtend ruim 2 cm ontsluiting waarop ze mijn vliezen konden breken. Ik heb de ballon absoluut niet als vervelend ervaren. Inbrengen ging vrij vlot, daarna wel meer krampen maar dat was natuurlijk de bedoeling.  Heb nog prima geslapen die nacht. Toen binnen 2.5u bevallen!

[quote quote=10344548]Ik ben ingeleid bij 37 weken. ’s Avonds een ballon gekregen en hierop de volgende ochtend ruim 2 cm ontsluiting waarop ze mijn vliezen konden breken. Ik heb de ballon absoluut niet als vervelend ervaren. Inbrengen ging vrij vlot, daarna wel meer krampen maar dat was natuurlijk de bedoeling. Heb nog prima geslapen die nacht. Toen binnen 2.5u bevallen![/quote]
Oh wat knap!! Had je last van misseliklheid?

Ik heb vaginale tabletten gehad voor het krijgen van de ontsluiting, zodat ze de vliezen konden breken. 
Het duurde zo'n 18 uur en toen had ik 3 cm ontsluiting, waardoor ze mijn vliezen konden breken. Ik had wel wat krampen, maarja je krijgt ook ontsluiting. Kijk er positief op terug. 

Terug
Bovenaan