38 weken zwanger en diarree

Hai allemaal

Niet zo n fris onderwerp maar..
Ben 38 weken zwanger en sinds een paar dagen kan ik bijna niks eten. Zit snel vol of wordt er misselijk van.
Sinds vandaag ook diarree. Vanmorgen "normaal" naar de wc geweest niks aan de hand en verder vandaag al 2 keer geweest met diarree.
Kleine ligt al helemaal ingedaald en vast.

Is mijn lichaam grote schoonmaak aan het houden of heb ik gewoon een buikgriep te pakken? tja dat weet niemand.
Maar bij wie was dit wel een teken van een beginnende bevalling? En hoelang daarna kreeg je last van weeën?

Ik werd de laatste weken weer misselijk ja. Kwam heel plotseling hevig opzetten en trok ook weer weg. Dus niet constant maar bij vlagen echt dat ik klaar stond om te spugen. De laatste week had ik ook diarree. Verder geen buikpijn of dat ik me buikgrieperig voelde ofzo, gewoon heel dunne ontlasting. Het duurde vanaf toen dus wel nog een week/paar dagen voordat het op gang kwam. Snel vol zat ik het hele derde trimester wel ?
Het zal gezien je termijn hoe dan ook snel gebeuren nu. ?

Ook hier om de aantal dagen opeens spontaan buikpijn en diarree. Ik denk dat dit nu een kleine week zo gaat. Ik ben morgen 38 weken zwanger.

Laten we hopen dat dit een teken is dat het niet lang mee op zich gaat wachten. ?

Terug
Bovenaan