38 weken zwanger en heel benauwd!

<p>Dag dames,</p><p>wie heeft de laatste weekjes ook zo ongelukkig ervaren. Ik heb zo een erge druk op mijn borst kan nauwelijks ademen. Voornamelijk na het eten. Ik heb het gevoel dat ik geen zuurstof binnen krijg!</p><p> </p>

Ik ben 36 weken zwanger en heb dit ook. Het gaat soms een paar uur goed en dan ineens zuurstoftekort. Ook s avonds in bed heb ik dit. Komt omdat de baby zoveel ruimte in beslag neemt, daardoor word je kortademig! 
Mijn baby ligt ook nog in stuit, ik voel steeds het hoofd tegen de bovenkant van mijn buik en daardoor nog minder lucht. Ik ben zwanger van mijn tweede kindje, mijn eerste kindje lag wel gewoon goed. Ik voel nu pas wat een verschil het is, met een baby in stuit is het zuurstoftekort nog groter... 
Maar het is heel normaal hoor. En je zult zien dat je er tijdens de bevalling helemaal geen last van hebt, dan zakt de baby naar beneden en heb je echt genoeg lucht om te bevallen! ;)

[quote quote=10221931]Ik ben 36 weken zwanger en heb dit ook. Het gaat soms een paar uur goed en dan ineens zuurstoftekort. Ook s avonds in bed heb ik dit. Komt omdat de baby zoveel ruimte in beslag neemt, daardoor word je kortademig! Mijn baby ligt ook nog in stuit, ik voel steeds het hoofd tegen de bovenkant van mijn buik en daardoor nog minder lucht. Ik ben zwanger van mijn tweede kindje, mijn eerste kindje lag wel gewoon goed. Ik voel nu pas wat een verschil het is, met een baby in stuit is het zuurstoftekort nog groter… Maar het is heel normaal hoor. En je zult zien dat je er tijdens de bevalling helemaal geen last van hebt, dan zakt de baby naar beneden en heb je echt genoeg lucht om te bevallen! [/quote]
Mijn kindje lag 2 weken geleden ook in stuit maar inmiddels is hij gedraaid en juist nu heb ik het heel benauwd. Ik word er soms zelfs duizelig van en weet me geen houding te geven? 

Terug
Bovenaan