38 weken zwanger en het helemaal beu

hoi hoi,
ik ben nu 38 weken zwanger van mijn vierde kindje, ik heb nog twee meiden van 11 en 9 en een zoon van 8. ik ben mijn zwangerschap compleet beu. hoop 100x per dag dat mijn vliezen breken of zo, zodat ik eindelijk verder kan met mijn normale leven..... hebben meer mensen hier last van? alle kwaaltjes heb ik, die kan ik nog wel handelen, maar mis mijn normale leven. mis de intimiteit met mijn vent, (die is er wel maar niet zoals normaal ivm kingsize lichaam), haat het afhankelijk zijn van andere en heb het gevoel dat mijn leven al weken stil staat totdat...... ligt het aan mij dat ik niks anders meer wil als bevallen en mijn frutje vasthouden en helemaal niks maar dan ook niks meer leuk vind aan de zwangerschap?

xxx
 
Hallo Jorik...

Kan er helaas niet over meepraten nog (18 weken) maar je verhaal klinkt erg bekend..als ik je verhaal lees is het net of ik mijn schoonzusje hoor.. De kleine ligt al een tijdje ingedaald en ze heeft veel last van krampen en andere kwaaltjes... ze is pas eind april uitgerekend maar heeft al weken zoiets van van mij mag de kleine wel komen want ze vind er helemaal niks meer aan.....
Hoop voor je dat je die laatste tijd ook nog even doorkomt en dat je kleine er snel mag zijn.. ik denk dat er wel meer vrouwen zijn die zich zo voelen miss over een paar maanden kan ik me volledig bij je aansluiten...

Succes en sterkte nog ffies

Liefs
 
Ja hoor!!! Denk dat de meeste dat wel hebben aan het einde! ik had het ook bij de laatste loodjes van mijn dochter.. Je bent ook heel nieuwsgierig naar de baby, en het idee weer filet americain te kunnen eten, op je buik te kunnen slapen, normaal achter het stuur te kunnen komen, een wijntje te kunnen drinken, flink van bil kunnen gaan met je man, normale kleren aan te kunnen trekken... Das toch allemaal heel aantrekkelijk?? Dat mis je nu al een tijdje hoor!!

Lekker uitkijken naar de geboorte en van de momenten dat het wel wat makkelijker is.. geniet!
 
kan het me helemaal voorstellen, ook ik verwacht ons vierde kindje en weet nog goed dat ik het bij de derde aan het einde ook zoooo zat was
maar meid nog even volhouden, nog effies en dat mag je gaan genieten van je kleine frummel
En het is misschien ook de laatste keer dat je zwanger zult zijn in je hele leven, misschien maakt
dat idee het nog even dragelijk
veel succes met je laatste loodjes
xxx
 
Ik herken het helemaal. Ik ben in februari bevallen van ons derde zoontje en ik was het aan het einde ook zooooo spuugzat. Ik kon helemaal niks meer, was een wandelende kamerolifant en door het slechte weer heb ik de laatste 2 weken van mijn zwangerschap alleen maar binnen doorgebracht. Wat was ik blij toen ik eenmaal bevallen was! Heerlijk om weer mobiel te kunnen zijn en mijn voeten weer te kunnen zien:)

Ik hoop voor je dat je kleine wondertje snel zijn/haar gezichtje laat zien.
 
Misschien kun je eens wat van die bakerpraatjes uitproberen die zogezegd de bevalling kunnen stimuleren. Er wat iets met het masseren van de achillespees, ook een orgasme zou je kunnen helpen, en ook over hoogteverschillen heb ik wel menig verhaal gehoord. (hoog flatgebouw kiezen en dan met de lift op en neer, haha) Je weet maar nooit waar het goed voor is. Zo zijn er nog veel meer verhalen te vinden. Maar goed, uiteindelijk moet je lichaam er natuurlijk gewoon 'klaar' voor zijn.
Succes met de laatste loodjes en een fijne bevalling.
 
Ja zo herkenbaar!!ik ben vandaag uitgerekend van ons 3de kindje,hebben een dochter van 4 en zoontje van 18 mnd.en ben het sinds deze week ook zo superzat!!kan soms wel janken!ben smiddags al doodmoe en savonds beginnen de voorweeen die maar steeds niet doorzetten...en alles doet zeer!voel me met de dag ellendiger,ze gaan dinsdag pas strippen...maar hoop zo dat ie er dan al is...en tja...seks en orgasme hier ook al paar keer geprobeerd.maar hij wil niet komen terwijl ik afgelopen zondag de slijmprop al verloren ben.maar dat maakt niks uit volgens de verloskundige....pfff hoop zo dat ie het weekend maar kom!
succes met wachten hoop dat ie van jou ook snel kom hoor!!

liefs jootje
 
thanks voor de lieve reacties dames!
nu ondertussen 39 weken en de gyn weet bijna zeker dat ik de veertig weken niet haal, (dat riep hij vorige week ook en de week daarvoor ook.....)
@jootje al iets bekend? of gaan ze morgen strippen?? ben benieuwd!! laat even weten of je je wonder hebt kunnen knuffelen!!
@val77 bakerpraatjes allemaal al geprobeerd, behalve hoogteverschil, dus ga morgen maar eens een hoog flatgebouwtje opzoeken hahaha
@ugly betty, voeten?? wat zijn dat hahahaha, fijn dat je ervan bent, kan me helemaal voorstellen dat je nu weer lekkerr met je frummel aan het ronddartelen bent, daar kijk ik ook naar uit!
@jaqueline, ook je vierde, hoor je niet vaak meer he? wanneer ben je uitgerekend? gaat alles goed?
hoop dat ik jullie elk moment kan melden dat de frummel er is, allemaal succes en thanks!
xx
 
Terug
Bovenaan