38 weken zwanger en weinig vruchtwater?

<p>Hoi hoi,</p><p>Ik ben nu 38+3 dagen en kreeg bij de laatste echo (36 wkn) te horen dat er wat weinig vruchtwater was. Verloskundige vond het nog niet heel ernstig maar heb woensdag dus weer een echo om het te controleren. Mocht het weer zo weinig lijken moet ik naar de gynaecoloog (al heb ik geen idee wat ze hier aan kunnen doen)</p><p>Zijn er meer mensen die dit hadden/hebben en heeft het gevolgen gehad voor de laatste weken of de bevalling? </p><p> </p>
 
Als je weinig vruchtwater hebt dan kan de gynaecoloog het in de gaten houden en je eventueel inleiden, ze gaan toch voor veiligheid..
Wij hebben ook controle gehad daarop want mijn buik was niet gegroeid.. was waarschijnlijk omdat ze dus al flink ingedaald was.. bij mij was het vruchtwater voldoende en wij mochten met ons koffertje weer naar huis (ik was 39+4 en ons dochtertje is/was vrij klein, ze wilden dus als het nodig was meteen inleiden zodat ze evt. Meteen de couveuse in kon als dat moest, uiteindelijk bij 41+1 geboren)!
Succes woensdag!!
Laat je hier weten hoe het gegaan is?
 
Bij mij was met 32 weken ook te weinig vruchtwater gezien! Met 37,3 weken moest ik naar het ziekenhuis voor een echo toen is besloten dat ik de volgende dag moest komen werd het ingeleid.. 
onze zoon is nu alweer 8 weekejs oud
 
Terug
Bovenaan