38 weken zwanger, erge jeuk en bultjes..

Hoi allemaal,
Ik ben nu 38 weken zwanger en sinds een paar dagen heb ik heel erge last van jeuk over mijn hele lichaam.
En na het krabben komen er allemaal witte bultjes en dan is de jeuk ook zo goed als weg.
Heeft iemand hier ook last van of van gehad??
 
Hallo,

Ik heb sinds mijn 23e week last van zwangerschapsuitslag of eczeem (daar heb ik al eens last van gehad toen ik niet zwanger was). De dokter weet nl niet wat het is, omdat mijn hormonen anders zijn dan normaal. Ik heb wat lichte hormoonzalf gekregen en ik moet zeggen dat het heel goed helpt. Ik heb er natuurlijk nog wel een beetje last van en zeker als het iets warmer wordt, maar het is te doen. Die jeuk was echt niet om uit te houden, 5 keer per nacht werd ik wel wakker.
Het zal waarschijnlijk wel over gaan als de kleine geboren is. Je zou de dokter even kunnen bellen als het niet meer te doen is, anders zou ik gewoon even wachten tot je bevallen bent, want dat zal waarschijnlijk niet zo lang meer duren.
Succes!!

 
Hormonen kunnen heel goed de oorzaak zijn, maar je bent niet toevallig een ander doucheprodukt gaan gebruiken of creme of wasmiddel.
Ik kreeg zelf heel veel bultjes en jeuk van de zwitsal mama buikcreme.
 
Hoi allemaal

Bedankt voor jullie reacties.
Op internet had ik ook wel wat gezocht en zag ook dat het wel zwangerschapseczeem of iets met de lever te maken kan hebben, alleen de HAP vond het niet nodig om mij langs te laten komen!!
Maar moet morgen naar de vk dus zal het wel met haar bespreken.
Alvast bedankt voor jullie reacties!!!
 
Terug
Bovenaan