38 weken zwanger ingeleid met ballon

Hoi hoi,

Ik ben vandaag precies 38 weken zwanger en vanochtend ingeleid met ballon.
Omdat ik zwangerschapsvergiftiging heb moest ik afgelopen vrijdag gelijk naar het ziekenhuis. En sinsdien niet meer thuis geweest :(
Pfff ben het nu al helemaal beu..
Ballon plaatsen deed erg veel pijn en daarna soort van weeen gehad echt verschrikkelijk veel pijn gehad.
Maar die pijn kwam dus van de ballon en waren geen echte weeen jammer genoeg. Vind het echt heel erg lang duren en word ongeduldig.. En ook constante zeurende pijn in mn buik.
Ik hoop dat de bevalling morgen op gang komt maar het kan ook nog 2,dagen duren..

Zo dat is er ff uit haha
Ik kijk wel heel erg uit naar mn kleine meid hoor!

Wie heeft ook zoiets meegemaakt?
Groetjes

Heb het niet meegemaakt maar wel pas bevallen.. ik wil je heel veel succes wensen nu en met de bevalling. Geniet ervan!!! Liefs  

kunnen ze je geen soort gel aanbrengen? Dat wekt ook de weeen op!

De ballon is waarschijnlijk geplaatst om voor wat ontsluiting te zorgen; dat was bij mij tenminste het geval. Pas als je dan een paar cm ontsluiting hebt door de ballon katheter kunnen ze je verder inleiden. Een hele happening, maar straks heb je je prachtige meid in je armen. Wat een heerlijk vooruitzicht:) 
Zet 'm op!!! 

2 maanden geleden ben ik bij 41 weken ingeleid middels een ballonnetje. Ik vond het plaatsen ervan ook heel pijnlijk en het scheelde niet veel of ik was flauw gevalle . Voelde mezelf echt een aansteller. Als dit dan al zo'n pijn deed.... dat beloofde wat.
Ik moest gewoon naar huis en heb er totaal niks van gemerkt. De volgende ochtend was ik dan ook super verbaasd dat ik al op 3 cm ontsluiting zat. Daarna ingeleid middels infuus. 's avonds is onze zoon geboren en ik heb een super bevalling gehad. Klinkt raar, maar ik zou hem zo overdoen.
Succes met de laatste loodjes en hopelijk dat jouw bevalling net zo mag verlopen als de mijne! 

Ik ben een maand geleden ingeleid met 42 weken. Vrijdagmiddag eerste ballon geplaatst, zaterdagochtend nog steeds geen ontsluiting, daardoor opnieuw een ballon geplaatst. Beide keren zeer onprettig. Zondagochtend had ik 2cm ontsluiting maar nog geen verweking of plattere baarmoedermond waardoor ze alsnog over zijn gegaan op tabletten. Uiteindelijk konden ze zondagavond om 18:00 mijn vliezen breken, vanaf toen nam mijn lichaam het zelf over. Om 22:00 bevallen van een gezonde zoon! Achteraf gezien is het me meegevallen, maar zondag om 16:00 toen ik dacht dat het nog maandag of dinsdag kon worden was ik het goed zat. Maar het komt goed! Succes!

Succes! Zelf ook geen positieve ervaring mee. Al zal dat meer gelegen hebben aan de weeenopwekkers in combinatie met geen ruggenprik/pijnstilling. Gekregen omdat ik op 3 cm bleef hangen. Vervolgens een lange wee gehad van 21 minuten en toen was hij geboren. 

Terug
Bovenaan