38, wil een 3e kind

Ben 38, we willen een 3e kind. Heb de 17e de spiraal iut laten halen. Meteen de zelfde avond geklutst. Eerste dag van laatste men. was 1 mei. Meestal voel ik de eisprong en zie het aan de heldere slijm, maar deze maand nog niets gezien. Wel voel ik een drukkend, vaag brandend gevoel in mijn onderbuik, al 2 dagen. Volgens de huisarts heb ik mijn eisprong al gehad. Wie heeft er ervaring in zwanger worden op zo,n late leeftijd. Mijn man en ik zijn verder gezond en fit. We willen het zo graag. Ben wel bang voor reacties uit onze omgeving. Graag ondersteunende en realistische reacties.

Groet, Bonny
 
Hoi Bonny,
Ik ben Jeanette, 37jr, heb sinds twee jaar nieuwe relatie, kids uit eerste huwelijk zijn 10jr en 12jr, heb helaas eind maart een miskraam gehad na bijna 9 weken zwangerschap.
ga gewoon weer proberen.
mijn partner heeft zelf geen kinderen en is net zo oud als ik ,hij zou het geweldig vinden eén van ons samen.
Speciaal voor dit doel zware buikoperatie gehad ,vorig jaar om sterrilisatie ongedaan te maken.
fingers crossed.

Jeanette
 
hoi,ik ben 37 jaar en zwanger van mijn derde kind .2kids uit mijn eerste huwelijk.ik had ook een spiraal maar was na 2 maanden al zwanger .ben nou in de negende week.dus meid als dit is wat je wil ga er dan voor.succes dec moeder.
 
Hoi, ik ben 36 en wij willen ook graag een derde kindje. Soms twijfel ik wel. Mijn kinderen zijn 5 en 3. Ik zou graag willen weten of de kinderen het wel leuk vinden. Ben ook bang dat de omgeving het raar vind. Hoewel we ons daar eigenlijk niets van aan moeten trekken. Ik vind het wel leuk om hier meer moeders te ontdekken die graag een derde kindje willen, want het is nog net zo bijzonder als bij de eerste! Spannend he
 
Ben net 39 en zwanger van mijn tweede. Heb me nooit afgevraagd wat de omgeving ervan vindt want wat hebben die er nu mee te maken? Dat gedoe over leeftijd is zo'n opgelegd idee. Onze oma's hielden ook niet op bij 35 hoor. Als jij aanvoelt dat je graag nog een kind wil moet je gewoon voor gaan. Ik heb trouwens ook niet anders als positieve reacties gehad. Ik ben erg blij met mijn kindje en mijn zwangerschap en ik weet dat ik er 10 jaar geleden zeker niet zo intens van genoten zou hebben, want toen moest ik nog zoveel van mezelf (carriere, wereldreizen etc.). Ik heb nu veel meer rust, wat alleen maar goed is voor de kindjes.
Je kan de vruchtbaarheid een handje helpen door heel gezond te gaan eten en drinken en door je cyclus goed in de gaten te houden. Dus ga ervoor en veel succes toegewenst!
 
Hoi Bonny,
Ik ben 24 maar begrijp je heel goed. Innerlijk voel je je misschien nog ein 20 of zo!!??
Heb scheit een je omgeving en ik hoop dat het snel mag lukken. Als jullie gezinnetje er maar nog gelukkiger van wordt.

Veel succes,

Liefs, Ank
 
Terug
Bovenaan