38w1d

Goedemorgen,

Ik ben vandaag 1 dag over de 38 weken... hahah klinkt gek... kleine man houd zich rustig... Eerder was het nog wel es in de hobbel met weeën enzo... maar nu alleen nog maar last van harde buiken... (soms pijnlijk)
Heb vanacht geslapen als een roosje.. en volgens mij slaapt meneer nu nog... Zal het wel ff in de gaten houden want meestal is ie al heel druk.......

Dokter gaf me laatst 2 weken, dat zou voor woensdag moeten zijn... maar ik krijg steeds meer het idee dat het wel eens langer kan gaan duren...

A.s. woensdag weer controle..... ben benieuwd... :D
Heel stiekem hoop ik steeds, dat het gaat beginnen.. ik ben er helemaal klaar voor! (nog niet klaar mee hahah)
Ben zo nieuwschierig hoe het eruit ziet, op wie die lijkt...heb zo zin om hem te knuffelen, kusjes te geven te baderen.... Alle kleertjes hangen ongebruikt (meeste) in de kast te wachten tot ze gedragen mogen worden....

Veel zijn al bevallen, en ik zie ook hier overal kindjes om me heen... Ik ben er aan toe.... maar beeb nog niet geloof ik....

Mijn geduld word wel op de proef gesteld zo hoor... hhaha.... maar we wachten rustig af... das de enige manier

(denk als er niemand wat schrijft, doe ik wel een dom topicje openen hahahaahaha maar ik ben er vanaf...)

Liefs Anneke

Hahahaha! Ja ik snap je helemaal! Ook wij willen graag onze klene man in ons armen kunnen houden, zeker nu we de 37 wk gepasseerd zijn!

Het vocht in mijn armen en benen wordt nu ook wel zo pijnlijk dat ik woensdag ga vragen aan de gyn of we het inleiden kunnen vervroegen naar deze week. (ze hadden het over 38 weken nl) Maar hoe eerder hij er is, hoe sneller ik van het vocht af ben. Ik voel meest van de tijd mijn vingers nieteens meer óf ze doen pijn! Ik slaap daardoor ook echt super slecht! De gyn had het al over laagdrempelig bellen, maar of dat ook voor deze situatie geldt? Ik voel de kleine nog prima (hij is héél druk de laatste dagen) dus denk niet dat hij gevaar loopt ofzo.

Hoop dat het bij jou ook snel op gang komt!

Greetz Esz

ja je moet toch wat schrijven, hihihihi
kan me je gedachte helemaal voorstellen dat je je mannetje eindelijk wil bewonderen, en zeker als je overal om je heen(voornamelijk hier denk ik) hoord dat de baby`s zijn geboren en dat je overal kinderen om je heen ziet dat je dan zelf ook je kleine wil vasthouden en wil knuffelen.
ik had het geluk dat de kleine het met 37 weken voor gezien hield en naar buiten wilde.
maar ik snap goed wat je bedoeld.
nou nog heel veel sterkte met je laatste loodjes en hopelijk heeft de dokter gelijk en heb je je kleine voor woensdag in je armen.

groetjes angelique

Wat duurt wachten dan lang he!!Helemaal omdat de VK je een vroege bevalling voorspelde, dan ga je er toch wel een beetje op rekenen!

Ben jij alweer helemaal in de benen? Of moet je het nog steeds rustig aan doen? Kan me voorstellen dat je dan soms denkt ik ga gewoon weer aan de slag, misschien dat de kleine man dan komt?! Voel je m inmiddels al iets meer bewegen?

Liefs ANnemiek

Hier helemaal precies hetzelfde!

Ben vandaag ook 38 weken en 1 dag,
ben er helemaal klaar voor, en van mij het beginnen maar de baby denkt daar toch anders over...
Ben ook bang dat ik nog eventjes moet wachten en mn geduld moet oefenen,
maar whhhhaaaaa wat is dat moeilijk!

LIefs Marina

Ik doe zelf wel wat hoor.. kan het niet laten... en idd hou ik in mijn achterhoofd dat hij zich dan gaat aandienen....
Hij is de rest van de dag lekker druk geweest.... Op et moment krijg ik knieen onder mijn ribben... auw... :D

Ben benieuwd wanneer ukje zich aandiend...
Wachten is moeilijk en duurd lang...
Idd als de vk het zegt ga je er stiekem wel een beetje vanuit... maar hij heeft nog een paar dagen :D

Komt goed!

Terug
Bovenaan