39.9 graden koorts!

A

Anoniem

Guest
Het zegt al genoeg, mijn kleine meid heeft 39.9 graden koorts!! Echt heel zielig! Ze is ook helemaal haar zelf niet, ze is heel hangerig en ligt de hele tijd in je armen te slapen, en dit zijn we echt niet gewend...ze slaapt normaal alleen maar in haar bedje en echt niet in je armen, maar ik vind het wel fijn om even met haar te knuffelen en lekker over hoofdje te aaien.

Ik heb haar net een zetpilletje gegeven en ze ligt nu lekker te slapen, ben wel benieuwd hoe het vanacht gaat, ik hoop voor haar dat ze wel een beetje slaapt want ze is echt suf van die koorts.

Maar hopen dat het morgen weer wat beter met haar gaat.

Groetjes Elise

Och arm kind!! Ik hoop ook voor je dat het morgen weer beter is en dat de koorts lekker snel zakt door die zetpil!

Beterschap voor dr.

Liefs maaike mv Twan

Och al die zieke poepies hier zeg. Wat is dat toch....

Heel veel beterschap en hopen dat het morgen gezakt is.

Liefs Pauline

heel veel beterschap en ik hoop dat het snel weer over is

groetjes Anke

Nou nou, dat is niet niks! Veel beterschap gewenst.

Groetjes Fennie en Jente

Ik wens je vanuit deze zieke hoek ook heel veel beterschap... Geef haar maar een dikke knuffel van Milan want die is toch ook al ziek en dat kan echt niet erger bij hem worden.

Jolanda

Enjoy the club..
Zielig hè?.. Kleed haar maar lekker luchtig met slapen, kan de warmte goed weg!

Héél veel beterschap!!

Esmé mv Kay

Bedankt voor jullie lieve reacties!

Vanacht is het eigenlijk best goed gegaan, ik had de babyfoon naast mijn oor staan en heb haar 1 keertje gehoord, ik heb haar toen een speentje gegeven en een aai over der bolletje en toen sliep ze weer. En vanmorgen om 6.15 toen mijn vriend naar zijn werk ging hoorde ik haar weer, ze was een beetje aan het spelen in bed ( dat ze daar energie voor had want ze had weer 39.7), ik heb haar toen bij mij in bed genomen en daar heeft ze nog geslapen tot 7.30.

Ze ligt nu weer in haar eigen bedje te slapen en ze is ook alleen maar moe, maar ja van slapen worden ze beter en dan hebben ze er ook niet zo last van, dus dat is alleen maar beter.

Ik heb nog een foto van gisteren avond ik vond haar zo zielig, mijn hoopje!!

Gelukkig had ze vanmorgen weer wat meer praatjes en heeft ze haar fles op en zelfs een maderijntje!

Groetjes Elise en een zieke Chelsey

Terug
Bovenaan