39 jaar en zwanger worden na hersteloperatie vrouw

<p>Hallo, ik ben Djam en ik ben 39 jaar en moeder van een dochter van 17 jaar en 2 jongens van 14 en 10 jaar.</p><p>10 juni heb ik een hersteloperatie ondergaan in België van mijn sterrilisatie en hopen mijn nieuwe partner (30) en ik nog op een klein wondertje .</p><p>Wie heeft hier nog meer ervaring mee? </p><p> </p>

Geen ervaring met hersteloperatie.....wel met 39 jaar zwanger en bevallen van een zoontje wat inmiddels alweer 19 maanden is. Ook heb ik nog twee pubermeiden (15&17). Het is zoooo genieten! Hopelijk ben je snel zwanger! Succes

Hoi mamaVanMJR, wat leuk zeg .  Ja ik hoop dat het gaat lukken . Van de andere 3 was ik vrij snel zwanger , nu blijft het wel spannend , toch een stuk ouder en hersteloperatie.

Het lijkt me wel een stuk meer genieten als de andere al wat ouder zijn 

Ja ik was ook bij alle drie super snel zwanger. De laatste had ik niet gedacht zo snel dus was zelf ook wat nonchalanter in voorbehoedsmiddelen aangezien ik mijn spiraal had laten verwijderen na 7 jaar en even wilde checken of alles nog deed werken ??. Ik dacht ik hoef niet zo op te letten: ouder, overgewicht, ik rookte toen nog voordat ik zwanger bleek.....hartstikke gewenst natuurlijk! Voor mijn nieuwe partner zijn eerste kind?. Maar wat is dit genieten ten top! Die meiden zijn twee extra mama's??. Bij de bevalling geweest allemaal heel erg bijzonder en dat blijft het. Ik geniet idd veel relaxter als dat ik toen 22 was ...♥️ En ons kereltje is ook al zo een lieverd?. Tevreden en heel gemakkelijk, net als zijn zussen. Een echt cadeautje is het

Haha ja , zou wel tof zijn en onverwachts als dit ook snel zou gaan , ik hoop zowiezo dat het nog lukt haha ? 

mijn oudste is ook een dochter en die zal ook wel gaan moederen over de ' baby' ☺️ , ik weet nog niet wie ik bij de bevalling wil.
vroeger was alleen mijn partner erbij , mijn nieuwe partner moet aan het idee wennen dat ik dat wil , want dat is normaal gesproken niet bij hun hahaha.
mijn dochter is dan 18, ik weet niet of ik haar erbij moet gaan betrekken met de bevalling , maar we gaan zien met de tijd ☺️

Terug
Bovenaan