39 weken 4 dagen

Hallo dames!
Pfft! Wat ben ik het zat!! Ik ben nu 39 weken en 4 dagen, en wil niet meer!! Mijn rug doet pijn, en mijn buik is zooooo groot, en alles voelt ongemakkelijk...
Ik wil gewoon bevallen!
Mijn zoon kwam met 39 weken en 4 dagen, de tweeling is met 38 weken ingeleid, dus dit is nu officieel mijn langste zwangerschap...
Ik hoop dat het niet lang meer gaat duren, ik zal even een webcamkiekje maken van mijn luchtballon-buik...
Sorry voor mijn gezeur dames, maar als je deze buik ziet (bij 1.60 meter), snappen jullie het vast wel...
Liefs, Yvette

Jeetje wat een buik. Bij mij zeggen ze steeds zijn het er geen twee. Nou bij jou kan je wel zien dat er twee ingepast hebben. Succes met de laatste lootjes.

Rianne (35 weken)

mamamia!! ik geloof mn ogen gewoon niet! vind jet gek dat jet beu bent..??!! ik niet....  en dan met al 3 kids rondspringen.... pft! hopelijk beval je snel! ow wat zal jij het heerlijk vinden dat je weer 'gewoon'   bent! lijkt mij al zo heerlijk, maar ik val echt helemaal in het niet bij jou... hihi... iedereen zegt tegen mij: wat een klein buikje...!!! maar beeb ligt gewoon goed op schema, tzal geen reus zijn maar dat hoeft voor mij ook niet....

heej, veel sterkte met echt de laatste loodjes... hopelijk ga je geen 2 weken over tijd lopen...!!!

Ik hoor eigenlijk op het augustus forum, maar kijk ' stiekum ' met jullie mee of
er al baby'tjes geboren zijn.

Wat heb jij een giga-mooie!!! buik.
Super gewoon.

Maar ik kan het me wel voorstellen dat alles onderhand pijn doet.

Is het kindje ook erg groot/zwaar? Of   heb je gewoon een mooie dikke buik?

Succes met de laatste dagen....hoop ik voor je!

Liefs Manda, 27.4 van de 5e

Tjee Yvette, wat een mega-buik heb je! Kan me voorstellen dat die erg in de weg zit nu. Je buik is wel erg mooi rond, maar je bewegingsvrijheid is wel erg beperkt lijkt me.

Hoop voor je dat de bevalling zich snel aandient nu.

Succes met de laatste loodjes!

Tjee Yvette, wat een mega-buik heb je! Kan me voorstellen dat die erg in de weg zit nu. Je buik is wel mooi rond, maar je bewegingsvrijheid is wel erg beperkt lijkt me.

Hoop voor je dat de bevalling zich snel aandient nu.

Succes met de laatste loodjes!

Nou ik kan me voorstellen dat je het zat bent! Ik wil liever nog even wachten, maar ook mijn buik zit me in de weg!! Ze zijn nu aan het klussen en ik zit op de bank, ben op, moe!! Morgen weer een dag.

Ik hoop dat de kleine zich snel laat zien!

Succes.

Liefs Nanda

PS. Mooie buik, maar wel erg groot!!

Hey Yvette,

Holymoly wat een buik! Ik snap dat je het zat bent......Hoe doe je dat met je andere 3 eigenlijk? Lijkt me ontzettend druk....Ik hoop dat je gauw bevalt!!!

xxx

Morgen 39 weken!

Terug
Bovenaan