39 weken alweer :D

Wauw wat vliegt de tijd en wat is het nu spannend zeg .
alweer 39 weken zwanger en de laatste 3 bijna 4 weken harde buiken daar word je langzaamaan wanhopig van omdat je hoopt dat het doorzet maar niks is minder waar en meneer zit er nu nog .
nu is het onze derde en ja net zo spannend als de 2 vorige keren alleen doe ik het dit keer anders dan bij de andere 2 .
Bij hun bleef ik thuis en durfde ik de deur niet uit uit angst dat mijn weeen zouden beginnen of dat mijn vliezen zouden breken :O
Nu ga ik morgen dus weg naar mijn schoonouders heeerlijk maar ook spannend want wie weet bedenkt onze vent zich en wilt hij opeens iedereen die daar is begroeten (natuurlijk doet meneer dat dan niet )
Maar dan is het volgende week het dat hij zal komen maar die week vrees ik eigenlijk meer dan ooit want mijn man moet dan naar school en die reis is zo een 2 uur van mij vandaan .Niemand bij hem uit de klas gaat met de auto naar school en dus moet mijn man echt op eigen houtje de terug reis maken .
ik stelde al voor dat mijn schoonvader mijn man op zou halen maar dat zou geen verschil maken .
dus mijn angst is nu eiegnlijk wel dat iedereen aanwezig zou zijn met de bevalling behalve mijn man .
Ik hoop het zo van niet maar dan zal je net zie de laaste kleine die wij krijgen en hij is er dan niet bij :S

Oei oei, kan me voorstellen dat je dat spannend vind, weet ook eigenlijk niet zo goed wat ik daar op moet zeggen, als de kleine dan komt, tsja dan kun je er toch niets tegen doen, rot opmerking, heel cliche en je hebt er niets aan ik weet het, maar goed, men zegt dat kind pas komt op t moment dat mama relaxed is, dus dan zou je kleine zich theoretisch koest moeten houden als papa op school is.

Succes je laatste loodjes, je loopt een weekje op me voor ;-)

Hallo Daam, hier een soortgelijke situatie... Mijn man is vanaf afgelopen woensdag naar Duitsland. Hij zit ongeveer 750 km van huis, maar is afhankelijk van het vliegtuig (vertragingen etc.) Vandaag komt hij weer naar huis en is rond 01.00 uur vannacht thuis. Hopelijk gebeurd er voor deze tijd niks, maar ongeveer anderhalf uur geleden voelde ik voor het eerst opkomende pijn in mijn rug en dat blijft nu ongeveer om het half uur/40 minuten terugkomen. Ik ken niet de pijn van rugweeën, maar ik weet zeker dat het weeën zijn. Wellicht is het voor de indaling, maar wie weet zet het vanmiddag zo snel doordat mijn man niet op tijd is. Dus we duimen... Jij ook heel veel succes, je kunt je alleen maar neerleggen bij de situatie, en je kunt er niets aan veranderen. Nu maar hopen dat onze kleintjes op de papa's 'wachten'...

@thalia
ja ik hoop het ook want ja het is anders gewoon zoals het gaat maar zou wel graag mijn vent als steun willen
jij ook suc6 en hopelijk zet het door als je man er straks is

Terug
Bovenaan