39 weken en inleiden

<p>Hallo allemaal, </p><p>Volgende week word ik met 39 weken ingeleid en dat vind ik onwijs spannend. Kan iemand mij vertellen wat ik ongeveer kan verwachten? Qua weeën of pijn of hoe lang het ongeveer heeft geduurd. Ik heb nu al 2 cm ontsluiting dus er zit al wel schot in de zaak. </p><p>Alle ervaringen zijn welkom!</p>

Hoi! 
Spannend joh... maar het scheelt enorm dat je al ontsluiting hebt! Waarschijnlijk gaan ze dan je vliezen breken en krijg je wee opwekkers. 
Bij mij ging het zo: 
Woensdags 39 weken en geen ontsluiting. Ik kreeg een ballon, 24u later terug naar ziekenhuis
 Donderdags niet verweekt wel ontsluiting dus kreeg pillen om.de baarmoedermond te verweken.
Vrijdag ochtend nog niks dus opnieuw pillen. Vrijdag om 17.00 Wat krampjes en toen bleek ik verweekt.
De weeën kwamen geleidelijk en pas om 22.00u werd het wat serieuzer maar nog niet heel pijnlijk. Aantal keer gaan douchen, dat was heel fijn! 
Om 01:30u vliezen gebroken op 3cm ontsluiting en toen schoten de weeën in mn rug met weeopwekkers. 
Dat was wel echt minder grappig maar om 03:30u zat ik al op 10cm, ging mega snel en pijn was echt te overzien. 04:50 was de kleine er.
Goede ervaring alleen de aanloop duurde mega lang maar dat was vooral irritant en niet pijnlijk ;).
Succes!!! 

Hoi! 
Spannend joh... maar het scheelt enorm dat je al ontsluiting hebt! Waarschijnlijk gaan ze dan je vliezen breken en krijg je wee opwekkers. 
Bij mij ging het zo: 
Woensdags 39 weken en geen ontsluiting. Ik kreeg een ballon, 24u later terug naar ziekenhuis
 Donderdags niet verweekt wel ontsluiting dus kreeg pillen om.de baarmoedermond te verweken.
Vrijdag ochtend nog niks dus opnieuw pillen. Vrijdag om 17.00 Wat krampjes en toen bleek ik verweekt.
De weeën kwamen geleidelijk en pas om 22.00u werd het wat serieuzer maar nog niet heel pijnlijk. Aantal keer gaan douchen, dat was heel fijn! 
Om 01:30u vliezen gebroken op 3cm ontsluiting en toen schoten de weeën in mn rug met weeopwekkers. 
Dat was wel echt minder grappig maar om 03:30u zat ik al op 10cm, ging mega snel en pijn was echt te overzien. 04:50 was de kleine er.
Goede ervaring alleen de aanloop duurde mega lang maar dat was vooral irritant en niet pijnlijk ;).
Succes!!! 

Ook over inleiden zijn volgens mij de ervaringen uiteenlopend. 
Ik ben begin dit jaar ingeleid. Mocht mij met precies 39 weken melden. Toen volgens mij nog geen of net 1 cm ontsluiting.
In de middag gemeld en toen is het ballonnetje geplaatst.  In de avond meer harde buiken maar s nachts wel geslapen.  
In de ochtend 3 cm, vliezen zijn gebroken en weeenopwekkers.
Weeën namen oplopend toe maar waren goed op te vangen. Op e een gegeven moment vond ik het wel erg pijnlijk worden en vroeg ik mij af of ik niet toch pijnstilling zou willen maar toen bleek ik ook al op 10 cm te zitten haha. Met na 16 uur is mijn zoontje geboren.
W ast mij betreft een droombevalling. Zou het dolgraag nog een x zo mee maken.

Succes en veel geluk!

Terug
Bovenaan