39 weken en nog niet ingedaald

<p>Hi<br /><br />Zoals je het al in de titel kunt lezen: <br />Vandaag tel ik 39 weken en mijn kindje ligt nog niet ingedaald. <br /><br />Wie van jullie heeft ook een eigenwijsje die nog niet ingedaald is? <br />Heeft dit ook iets te zeggen over wanneer de bevalling zal starten? <br />Of staat dit er helemaal los van. </p><p><br />Suzanne</p>

Hoi Suzanne,
Ik ben zondag ook 39 weken. Bij mij is hij nou pas ingedaald. De verloskundige zei tegen mij dat het ook kan zijn dat hij pas zou indalen als de bevalling zou beginnen. Ik ben zwanger van de 2e en daar zou het mee te maken hebben. Heeft niks mee te maken of de bevalling zich aandient of niet. Was het maar zo haha. Met dit weer is het niet uit te houden 
Liefs Denise

Hi Denise,
Ik had inderdaad gelezen dat met een tweede het vaker voorkomt dat ze later zakken. Dit is mijn eerste kindje en we gaan het wel zien. 
Moet mij er ook niet druk om maken maar ik vroeg het mij gewoon af. 

Volgende week dinsdag weer controle, wie weet is ze dan wel ingedaald? 
Of al geboren! :D 

Succes nog eventjes en met dit warme weer houden we ons lekker rustig he? ;) 

Liefs Suzanne

Hoi Suzanne,
Oh echt! Spannend hoor je eerste kindje. Ik moet zeggen nou ik van de 2e zwanger ben dat ik ook nog steeds een beetje onzeker ben over dingen. En ook bij alles was ik voel denk ik zou het nou dan eindelijk beginnen. Maar helaas nog niks haha.
Ik had vorig weekend heel de tijd steken enzo. Dus ik zei dat op de controle en toen zei de verloskundige ja hij is ingedaald dat heb je dan gevoeld haha. Maar inderdaad lekker rustig aan doen vooral met die hitte. En genieten van de rust. Maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan haha. 
Liefs Denise 

Hoihoi. Volgens mij zegt het idd niets. Mijn eerste was helemaal niet ingedaald tot het laatste moment, dat gebeurde pas toen de vliezen braken. Hij is geboren met precies 39 weken, dus dat kan nog steeds gewoon. Mijn moeder zei dat bij haar de kinderen (4 in totaal) nooit helemaal waren ingedaald voordat de vliezen braken. Misschien heeft lichaamsbouw ermee te maken? Succes nog met de laatste loodjes iig!

Ik ben nu 17+2 zwanger vd vierde.Alle 3 me andere zoontjes zijn pas ingedaald tijdens de bevalling. Het is dan wel opletten als je vliezen spontaan breken, ivm de navelstreng. Ik moest gelijk plat liggen en wachten op de verloskundige.

@ Denise
Soms inderdaad wel spannend. Ik heb dus ook ‘steken’ gehad en werd er gezegd Ooh dan is ze aan het indalen. Maar mooi niet dus haha. 

@Abena 
Zou dat kunnen, je lichaamsbouw? Wie weet! Jij moest dus ook direct plat toen je vliezen braken? 

@sylvia
Ervaringsdeskundige! Dat kreeg ik ook te horen inderdaad. Schrok er wel een beetje van, dat met de navelstreng. Maar als het zo ver is doen we het meteen. 

Dankjewel voor jullie reacties !! 

Liefs 

Hoi Suzanne,
Ja, ik moest idd ook direct plat, hoewel de verloskundigen er ook wel bij zeiden dat ik, als de vliezen bijv ergens anders zouden breken, wel eerst naar huis mocht gaan ;-). Uiteindelijk was ik thuis toen de vliezen braken, dus meteen op bed gaan liggen. Gelukkig was de baby toen wel meteen ingedaald, anders was het nog een lange dag geworden om te blijven liggen ;-)

Terug
Bovenaan