39 weken voel me gek

<p>Hi allemaal, </p><p>Ik ben 39 weken zwanger en sinds 2 dagen voel ik me een  beetje raar.</p><p>Ik zie wazig, voel me beetje wazig in mijn hoofd. Ik heb ook met vlagen hoofdpijn. Vanmiddag was ik heel misselijk en duizelig. Moet ook vaker naar het toilet (poepen). Ik had wel een iets hogere bloeddruk bij controle maar ze zeiden er verder niks over. Ik had deze klachten toen nog niet. Alleen buikpijn, maar ook daar werd niks over gezegd.</p><p>Ik weet niet zo goed wat ik meot doen omdat ik het idee heb dat alles wordt afgedaan als hoort erbij. Maar maak me toch een beetje zorgen.. Herkent iemand dit? Of heeft iemand advies? </p>

Kan inderdaad gewoon voorbereiden zijn ook ik voelde me dagen ziekjes indd veel poepen. Maar als je zegt dat je bloeddruk verhoogt was zou ik zeker wel even bellen om te laten checken dat het niet daar aan ligt. Wil je vk zeker ook dat je belt 

Naast je andere symptomen die inderdaad wijzen op dat je bevalling er aan komt is verhoogde bloeddruk ook een symptoom van dat het gaat beginnen. Het was waarschijnlijk niet verontrustend, anders had je vk het wel benoemd!
Veel succes alvast en geniet van die prachtige eerste momenten met je kleintje!!

Bedankt voor alle reacties! Lees veel reacties dat de bevalling eraan komt. Klinkt ook wel heel logisch.
Ik wacht nog even af tot morgen ochtend en als ik het zo blijf houden dan bel ik zeker. Nogmaals bedankt allemaal ?

Terug
Bovenaan