39 weken zwanger vandaag!!!

Hee meiden!!!

Vandaag heb ik de 39 weken bereikt en ik ben het zooooo beu...
Lig bijna heel de dag op bed nu om mijn bloeddruk zo laag mogelijk te houden. Gelukkig was ie vanmorgen wat gezakt na een goede nachtrust.. (Maar 6 keer hoeven plassen!!!) Nadat ik beneden ontbeten had (in totaal ongeveer een uur beneden gezeten) was de bloeddruk wel weer wat gestegen.

Straks ga ik even de VK bellen of ik nu echt hele dagen in bed moet doorbrengen of dat ik ook wel gewoon naar beneden mag (met een kindje van 3 heb je dan wel een stuk minder rust...)
Alhoewel Bowen enorm lief voor me is, hij weet dat mammie een beetje ziekjes is!!

Ook Dave is erg lief voor me, maar erg streng hoor. Na een uur beneden zegt ie echt.. Hup terug naar bed!!!
Maar dat is alleen maar goed toch?!!

Ik hoop echt dat ons kleine meisje snel uit mama's buik wil komen! Hoop er nu iedere dag  op!!!

Straks als ze er is, zijn we alles weer zo vergeten!!!

Liefs, Mar

Hallo Mariel

Dan gaat het toch echt wel een beetje opschieten maar het lijkt me inderdaad dat de tijd langzaam voorbij gaat als je alleen maar op bed mag liggen. Gelukkig kan je op bed ook op de computer en tv kijken, dan valt het weer mee. Veel succes de aankomende tijd en we moeten ons maar bedenken dat het allemaal voor een goed doel is en wat is nou nog die paar weken op een mensenleven. Ach wat is dat weer makkelijk gezegd....

gr angelique

Heeey meis!!

Nog even volhouden hoor! Kom op!!
Je bent er bijna al lijkt dat soms niet zo....ik kan begrijpen dat je t echt beu bent!
Dat ben ik ook en ik hoef niet eens in bed te blijven liggen...mijn buik is inmiddels wel zo zwaar dat ik constant last van mijn rug heb, slapen gaat ook voor geen meter meer (o.a. maagzuur, plassen, pijn bij draaien etc) dus ons meisje hoeft van mij ook niet langer te wachten hoor!!

Zorg maar dat je goed verwent wordt door je mannetje en ik zal voor je duimen dat t niet lang meer duur maar bovenal dat alles goed blijft gaan!!

Sterkte!
Liefs Lotte

Hoi Mariel,

Hoop echt voor je dat het snel begint. Lijkt me moeilijk vol te houden, zo.

Maar Dave heeft wel echt gelijk, hoor. Rusten, rusten en nog eens rusten.

Heb je inmiddels de VK alweer gebeld?

Dikke knuffel van mamabinck en nog even volhouden meid.

Halloo,

Nou, zo rustig aan doen is ook niet mijn sterkste eigenschap, maar ja. Blijkbaar helpt het toch een beetje tegen de bloeddruk. Ik hoefde trouwens niet helemaal plat van de gyn ondanks mijn bloeddruk, dus je hebt goed kans dat je toch nog wat kunt rondlopen.

Nog even volhouden meid. Ik zal voor je duimen dat het snel op gang komt allemaal.

groetjes Empe

Terug
Bovenaan