39 weken zwanger wn pijn onderbuik

<p>He dames, </p><p>Ik ben nu bijna 40 weken Zwanger en heb snachts al een paar dagen echt herkenbaar oefenween gehad. Samentrekkingen, rugpijn en dergelijke</p><p>Nu heb ik sinds gistermiddag echter ook iets anders waarvan ik me afvraag of dat ook 'oefen'weeen zijn of misschien door blaasontsteking ofzo kan komen. Ik heb al meerdere blaasontstekingen gehad, maar daar kwam ik achter door bloedverlies, niet door pijn.. </p><p>Ik heb elke keer een soort uitseinende pijn vanuit mijn bekken/vagina richting mijn buik. Krijg er ook een soort opvliegers van. Duurt 10/15 seconden en trekt weer weg. Is dit gewoon ieta voorbereidends op de bevalling? Herkennen jullie dit? </p>

Ik ervaar soortgelijke pijn sinds 39’weken alleen duurt het bij mij wat langer. Vooral veel steken onderin en inderdaad opvliegers. Inmiddels 41 weken nog geen tekenen van ontsluitingsweeen helaas! Volgens mijn vk zijn het oefenweeen. 
Succes x

Bij mij zijn het geen steken, echt vlagen van pijn waarbij ik het even ook heel warm krijg. 
Toen ik dit postte lag ik ng in bed, nu ondertussen naar toilet geweest en verlies ook wat slijm en bloed. Alleen die pijnvlagen zijn nu weer even weg. 
Ik loop straks toch voor de zekerheid even labgs de huisarts om een potje te halen om blaasontsteking uit te sluiten, kan zomaar natuurlijk, maar ik denk toch dat er iets aan zit te komen..

Dat slijm en bloed kan je slijmprop zijn die je verliest.  Zou voor de zekerheid je verloskundige even bellen daarover. Tegen mij zei ze namelijk dat als ik bloed verloor, ookal is het maar een klein beetje, hun moest bellen. 
Succes en hopelijk is het inderdaad een begin. 

@annneee: de verloskundige zei tegen mij dat een beetje bloed verliezen niet erg is. Paa als het echt langs je benen stroomt moest je bellen zei ze.
Ik denk inderdaad ook dat het de slijmprop was. 
Hetgeen wat ik gek vind is dat ala dit een soort voorweeen zijn dat het onrustige gevoel zo blijft hangen. Het gaat niet echt helemaal weg, alleen komt het wel met vlagen erger opzetten. 
Ik wacht nog even af, baby beweegt verder goed. 

Haha ik zou toch echt wel bellen vóórdat het bloed langs je benen stroomt, maar wie ben ik ? Maar on topic denk ik inderdaad aan de slijmprop en voorbereiding op bevalling.. 

@force: hahah ja tuurlijk, maar dat zei ze ook met een knipoog natuurlijk. Zo van je hoeft niet te bellen voor een druppeltje, maar als het langs je benen zou stromen is het wel verstandig. Mort je niet te serieus nemen hoor hoe ik het zei :p 

Ik wandel rustig door, we wachten af tot het doorzet, van mij mag het wel gebeuren !

Terug
Bovenaan