39 weken

Hallo allemaal

Ben nu 39 weken in verwachting van onze meid
Komt allemaal zo dicht bij ik en mijn vriend zijn allebei heel zenuwachtig aan het worden en ik merk schoonouders en mijn eigen ouders vinden het ook allemaal heel spannend

Ik heb sinds paar dagen rommelig darmen en ook in de ochtend gal moeten spugen en mijn schoonmoeder maakt zich dus zorgen over de kleine en vind dat ik de dokter moet bellen ik voel de kleine wel wat lichtjes dan eerst is heel normaal toch moet morgen weer voor controle naar ziekenhuis en hopelijk krijgen we dan een datum wanneer ze de kleine gaan halen ( ligt in een stuitligging)

Heeft iemand tips wat ik zou moeten doen
 
Als je morgen op controle moet zou ik het maar even afwachten, die ene nacht maakt ook geen verschil meer.

Je bent 39 weken,krijgt een keizersnede denk ik ivm stuitligging? En je weet nog geen datum?

Mijn dochter lag ook in stuit, met 36 weken een draaipoging gedaan die niet lukte en toen kregen we met 37 weken de datum voor de keizersnede, op 38.5 weken is onze dochter geboren. Raar dat je nog geen datum hebt, want een keizersnede doen ze rond de 39e week. Succes morgen!
 
Terug
Bovenaan