39 weken

Hallo allemaal

Ben nu 39 weken in verwachting van onze meid
Komt allemaal zo dicht bij ik en mijn vriend zijn allebei heel zenuwachtig aan het worden en ik merk schoonouders en mijn eigen ouders vinden het ook allemaal heel spannend

Ik heb sinds paar dagen rommelig darmen en ook in de ochtend gal moeten spugen en mijn schoonmoeder maakt zich dus zorgen over de kleine en vind dat ik de dokter moet bellen ik voel de kleine wel wat lichtjes dan eerst is heel normaal toch moet morgen weer voor controle naar ziekenhuis en hopelijk krijgen we dan een datum wanneer ze de kleine gaan halen ( ligt in een stuitligging)

Heeft iemand tips wat ik zou moeten doen
 
Oeps te snel verzonden. Ze controleren dan altijd of alles goed gaat. Ook fijn voor jezelf ter geruststelling.

Sterkte en succes!
 
Dat is wel normaal hoor. Als je de baby maar regelmatig even voelt. Ik werd die laatste weken ook steeds zenuwachtiger over wat komen ging. Je kan eigenlijk niet meer doen dan het over je heen laten komen. Het komt allemaal goed. Er zal een gynaecoloog bij zijn en daarna een kraamverzorgende en je familie. Je hebt elkaar. Je hoeft het niet alleen te doen. 
Ik was trouwens de week voor de bevalling ook weer opnieuw erg misselijk. Niet de hele dag. Maar het kwam elke dag wel een paar keer plotseling opzetten en dat ik bijna over gaf. Ik hoor het wel vaker. Ook spugen tijdens het baren. Je hormonen gaan heel erg schommelen. Maar vraag er morgen wel even naar, dan kunnen ze kijken of het echt onschuldig is.
 
Terug
Bovenaan