39 weken

vandaag 39 weken zwanger. vanmiddag weer voor controle.
hoop eigenlijk dat ze alvast wat kan doen.
verlies veel slijm en soms met wat bloed.
en heb het idee dat mijn schaambot helemaal uit elkaar gedrukt word.
en de krampen blijven, maar zetten nog steeds niet door.
ben benieuwd of ze wat wil doen.

en dan hebben we ook nog een dochter rond lopen waar het geduld geloof ik bij op is hahasha.
wij hebben iedere keer gezegd dat haar zusje voor haar verjaardag geboren word, en ja ze is over 3 weken jarig. dus volgens haar word het echt tijd dat haar zusje komt.

Ik ben morgen 39weken en morgen weer naar gyn en de datum bespreken om in te leiden, gelukkig, gyn zag dat het niet langer meer ging, dus ben wel blij, ben morgen zelf jarig, zit midden in de verhuizing van mijn ouders waar ik nog meehelp dus hoop dat het snel volgende week is. En onze dochter van 4 vind het megaspannend!!!

alles was goed. ze gaan alleen nog niks doen. omdat het met de kleine goed gaat en ik nog wel wat kan. al is het niet veel meer.
dus over twee weken weer terug, al hoop ik dat dus niet want dan ben ik 41 weken.

He bah wat balen!! Hoop dat je niet lang meer hoeft te wachten... Best heftig he, als t de tweede is. Hier vraag ik me ook af hoe ons kindje door m'n bekken moet zonder de boel daar te breken, zo zeer doet t momenteel ;-)

Terug
Bovenaan