<p>hallo dames,</p><p>misschien kunnen jullie mij helpen. Afgelopen maandag met voorweeën en 2cm ontsluiting en verweekte baarmoedermond naar het ziekenhuis gegaan (was toen 35-6wk) de hele nacht daar door gebracht aan de ctg maar na 3cm zette het niet door. We mochten de volgende dag weer naar huis. Vermoedelijk een blaasonteking die de boel op gang werkte maar de urine gaf naast ontstekingswaarde geen blaasontsteking aan. Blijft nog steeds onduidelijk voor de zekerheid gaven ze me toch een antibioticakuur mee (wel speciaal voor zwangere) de dag dat we thuis kwamen ben ik laat in de middag mijn slijmprop verloren dit is bevestigt door de verloskundige en het blijft de hele week al rommelen het is erg vermoeiend.. iedere dag denk ik vannacht gaat het gebeuren maar toch weer niet. Donderdag hebben mijn man en ik een gezellig avondje gehad wat heel goed verliep en direct erna moest ik heel veel naar de wc en kreeg ik hetzelfde als maandag waardoor ik dacht nu gaat het van start maar helaas.. nu is het helemaal rustig behalve wat druk. Ik vraag me af hoe lang dit gaat duren? Wat zijn jullie ervaringen en nog tips? Ik dacht juist doordat ik zo ver was dat het niet lang meer zou duren. </p><p> </p><p>Sorry voor het uitgebreiden verhaal weet niet goed hoe ik het anders moet uitleggen? gebeurd zoveel en zoveel gebeurd</p><p> </p><p>liefs N.</p>