3d/4d echo

A

Anoniem

Guest
Dit onderwerp is volgens mij al eerder besproken maar kon het nergens meer terugvinden.

Ik ben nu 22wk en 1 dag zwanger en we willen binnenkort graag een 3d of 4d echo laten maken. Heeft iemand hier ervaring mee? en wat is nou de beste periode om dit te doen?
Nog iemand tips voor een echobureau (liefst beetje in de buurt van Utrecht).

Alvast dank voor eventuele reacties.

Hoi,

Een 3D echo zijn gewoon foto's en een 4D zijn bewegende beelden. Dus als je een 3D echo laat maken dan doen ze vaak een stukje 4D voor op de DVD erbij.
Je kan gewoon een pakket nemen. Kijk voor adressen op google. Je vind daar alles.

Succes Gr Amber 38,5

hoi,
amber zegt t meeste al...
wanneer je t laat doen is persoonlijk, ik heb t met 26 weken laten doen, toen was er al wat onderhuids vet en zag je alles heel mooi, w8 je een paar weken langer is t groter en zie je niet alles meer in beel dmaar delen omdat t al groter is. doe je t eerder zie je t gezicht minder duidelijk(wij zagen haar gezichje heel duidelijk en ze lijkt op de broertje), is maar net wat je wilt...
idd een pakket is ook leuk

gr brenda

Ik ben zelf afgelopen zaterdag voor een 3D/ 4D echo geweest, bij babyview in Arnhem. Deze zit voor jou ook in de buurt "Amersfoort". Kijk eens op hun site:

www.babyview.nl

Ik ben nu 26 weken en inderdaad ik vond de beelden erg mooi. Ons meisje kregen we erg goed in beeld, ondanks dat haar voetjes en handjes regelmatig voor haar gezichtje zatten. Echt een aanrader hoor!!

Groeten, Esther

Toch besloten de echo te doen. Over 2,5 week gaan we de 3d/4d echo laten maken. Dan ben ik bijna 26 weken.

We gaan dat doen bij Baby Image in Gorinchem. Iemand ervaring mee?

Nou van mij mag het al zover zijn, kijk er erg naar uit de kleine weer te zien en dan
ook nog op zulk beeld in kleur. Wel prijzig, maar ja je krijgt er ook wel wat voor.

Ik heb gister een mailtje gestuurd naar een 3d / 4d echocentrum om te vragen wanneer je het beste een echo kan laten maken en dat schijnt met 28 weken te zijn.
Groetjes Rene

Hoi,

Ik heb een pakket van 2 3D/4D echo genomen. De eerste met 21 weken en de tweede met 28 weken. Het is heel erg mooi. De eerste viel wat tegen, de kleine lag niet echt stil en werkte totaal niet mee maar toch nog een paar leuke foto's en video. De tweede film was echt super. Je ziet de kleine goed in beeld ook in 3D. Deze van 28 weken hebben we aan mijn opa en oma laten zien (85 jaar) en die   konden alles ook goed zien en volgen omdat het duidelijk te zien was  en vonden het helemaal geweldig. Ook de foto's. Met 28 weken zit er al onderhuids vet en kun je echt al een beeld krijgen van het gezichtje hoe het er straks uit komt te zien.
Bij de volgende ga ik zeker weer eentje met 28 weken laten maken want vond deze de mooiste!
Bij zo'n 3D/4D pakket heb je een DVD in 2D en 3D (voor 3D moet de kleine wel meewerken) van ongeveer 30-35 min en een hele rits 2D foto's en 2 3D foto's. Wij waren overigens bij BabyView in Amersfoort geweest. De vrouw kletst heel veel dus zet je schrap maar voor de DVD is dat ook het beste en duidelijk want ze legt het heel goed uit!

Groetjes
Merel
33 wkn

Terug
Bovenaan