3d/4d echo

Hey meiden,

We hebben net een 3d/4d echo gehad en dit was echt supermooi. We konden ons mannetje zo goed zien, had de tranen in mijn ogen zo mooi. Hij ging er ook echt voor liggen zeg maar, dan bewoog hij zijn handje weer dan zijn voetjes, hij was lekker druk zodat we veel verschillende fotos hebben gekregen. Ook hebben we een dvd opname meegekregen van ongeveer 20 minuten en die heb ik net thuis alweer gekeken, hihi.
En het weekend voor mijn man kan helemaal niet meer stuk, want hij heeft vannacht ons mannetje ook voor het eerst gevoeld. We lagen in bed en hij was lekker druk, dus mijn man zijn hand op de buik en hij zegt ik voel hem bewegen, was zo mooi dat hij het nu echt heeft gevoeld, hij was helemaal trots en gelukkig.....

Gaaaaaaaf! :D wij gaan volgende week donderdag voor de 3d/4d echo dan ben ik 27.6 weken,, heb er erg veel zin in! Al helemaal als ik leuke ervaringen van anderen lees, geniet lekker van je zwangerschap! xxx

De 3d echo was bij ons mislukt door enorm dikke voorliggende placenta, en madam ligt in stuit en heeft ook nog d'r gezicht naar achter. Maar we proberen t gewoon nog een keer over 2 weken.

Wij lopen bij de haptonoom, en dat werkt echt fantastisch! Als ik me ontspan en m'n man ook een beetje, dan komt ze dus gewoon meteen naar je hand toe, nestelt zich daar! Echt geweldig is dat! Na 2x een 'gewone' zwangerschapscursus wilde ik nu iets waar ik een band zou opbouwen met m'n kindje, en dit werkt heel goed.

Het kan zo zijn dat je baby stopt met bewegen omdat jij je kleding omhoog doet waardoor er meer licht op je buik valt, daar kan een baby al gevoelig voor zijn!

wat leuk he!
wij hebben hem volgende week zaterdag! ben dan 25,5 week. bij de 20 weken echo had hij er niet zoveel zin in.. bleef met z'n rug naar de 'camera'draaien zeg maar. Heb er ook heel veel zin in!
Mijn man voelt de kleine al een paar weken! het is onze tweede en ik groei heel vlot, misschien dat hij hem daarom al zo goed kan voelen.. je ziet m'n buik s'avonds al helemaal 'golven' dan draait hij zich om denk ik hahaha....

Terug
Bovenaan