3D/4D echo?..

Hè meiden,

Volgende week hoop ik mijn verjaardag te vieren en nu had ik het idee om aan mijn man een echo met dvd te vragen. Het is ons derde kindje en medisch ook de laatste. Dus ik had gedacht dan kunnen we onze kinderen thuis laten zien wat er nu bij mama in de buik gebeurt.
Ook mijn moeder is ernstig ziek en ik weet dat ze niet mee kan, maar zo kan ze haar derde kleinkind alvast zien. Er is nog steeds een kans dat ze rond de ga kling er niet meer is .

Maar zijn er mensen die er al eens een hebben gehad of er misschien een willen laten doen?..

Groetjes Tamara
 
Ja ik heb al eerder een 3d echo gehad. Is erg mooi om te zien. Je ziet echt het kindje bewegen en de foto`s die je krijgt zijn echt zo mooi. Het gezichtje wat je dan ziet. Is al ziet er al precies zo uit als ze geboren worden. Heb het wel eens vergeleken toen de kleine geboren was met de foto ernaast maar echt identiek.

Liefs
 
ja ik heb het gekregen van mijn man van ons eerste kindje was super gaaf iedereen die het kan betalen erg belangrijk zou ik het zeker aanraden weet niet waar jullie zoal wonen maar in zwaag zit een hele goeie vind het wonderbaarlijk hoe ze dat kunnen doen echt maar hou wel rekening dat ze het vaak pas doen tussen de 25 en 28ste week
wat erg ook van je moeder mijn moeder heeft haar kleinkind nooit meegemaakt dus vind het heel goed dat je dit doet ook voor haar
ook mijn vader overleed toen ik zwanger was van onze dochter ook hij heeft het niet gezien dus kan niet anders zeggen dat ik het super vind dat je dat op deze manier wil en kan delen
maar ik lees dat je ook medisch bent en dat het de laatste is is dat omdat jij medisch bent of is er bij jou kinderen iets?

liefs miranda
 
Nee ikzelf. Beide kinderen zijn met een keizersnede op de wereld gezet en dat gaat met deze ook weer gebeuren. Ik heb een te krap bekken en de bodem van mijn baarmoeder is relatief dun. Vanaf 30 weken sta ik streng onder controle. Na deze mag ik echt niet meer. Een te groot risico voor mij en ongeboren kind.
Maar wat erg voor je wat je ouders betreft. Ik moet er niet aan denken dat mijn moeder er niet bij is in februari.
Maar de echo kan ik in elk geval nog voor haar doen.

Groetjes Tamara
 
Terug
Bovenaan