3d/4d echo

Hoi Allemaal

Ook wij hebben vandaag een 3d/4d echo gehad.
Had me hier erg op verheugd..aangezien we ook weinig mooie echofoto's hebben. Ons meisje is niet echt fotogeniek.
Ook vandaag had ze zich weer lekker verstopt. Ze ligt helemaal dubbelgevouwen met de benen omhoog en handjes voor haar geicht helemaal onderin mijn buik. En niet wakker te krijgen! (hopelijk is ze straks nog zo makkelijk)
We hebben alles geprobeerd om er nog wat beweging in te krijgen, maar nee hoor! Ze had geen zin! Nou mogen we volgende week nog een keer terugkomen om het nog een keer te proberen. Ben benieuwd of het dan wel lukt!
Ze lag met de 20wk echo ook al in dezelfde houding dus wie weet is het haar favo slaaphouding :)

Ze was ook al lekker "dik" schatting al op 1225 gram. Als ze zo doorgroeit kon het wel 's een dikke 7 ponder worden! Zegt nog niks natuurlijk...

Ben toch blij dat ik ons meisje nog ff gezien heb vandaag en dat ze het nog erg prettig vind in mn buik! Volgende week 2e poging en een week later nog een groeiecho bij de VK. (maar daar hoef ik me dus geen zorgen over te maken)

xxx

Hoi

Leuk dat jullie een echo hebben gehad.
Alleen wel jammer dat jullie haar niet goed hebben kunnen zien.Grappig zal echt haar favo houding zijn, zal je na haar geboorte nog terug zien.
Wel fijn om te weten dat ze goed op gewicht is.
Hopen dat ze volgende week wakker is tijdens de echo.
Suc6

Groetjess Mar

Terug
Bovenaan