3D echo + 4 D dvd gehad

Afgelopen week zijn mijn man en ik even een paar dagen tussen uit geweest.

Even een paar dagen naar een landal green park.

Van de zomer wordt het toch niets met op vakantie gaan, dus hebben we er van de week even van genomen.

We hebben deze week ook een 3D echo laten maken.

Wat ze bij de 20 weken al zeiden, het is een jongentje.( het is nu   zeker )

De baby loopt 4 dagen voor op de groei, qua gewicht wat verder, maar dat zegt niets.

We kunnen een ieder het aanraden om een 3D echo te laten maken.

Het is zo mooi, om te zien hoe je babytje er uit ziet.

Hey,

Wat heerlijk er even tussen uit... Ik ben ook een weekendje aan het plannen om nog even met zijn tweetjes weg te gaan.
Fijn dat alles goed  was op de echo. Wij hebben 6 april de 4d echo. Ben ook reuze benieuwd!!

Groetjes Yvonne

Goh, veel van ons lijken dezelfde plannen te hebben. Wij gaan er over twee weken ook een weekendje uit met z'n tweeen. Onze dochter gaat naar Opa en Oma. Lekker even relaxen.

Wij hebben a.s. dinsdag de 3/4d echo. Ik vind het erg leuk om even te gluren, maar ik doe het vooral ook omdat we het voor onze dochter ook hebben gedaan. Zij heeft de video/DVD van toen in haar 'bewaardoos' voor later. Ik vind het wel leuk als nummer 2 dat dan ook heeft. Ben benieuwd of baby zich laat bekijken.

groetjes!

Oh wat heerlijk, ben jaloers een weekje weg emt zijn 2-tjes!!

Leuk zijn die 3-4D echo's! Heb ook genoten, helaas is het al weer een maand geleden, zou het zo weer doen, maar ja dan lopen de kosten wel een beetje uit de hand
Dus ik moet gewoon wachten tot de kleine er is.

@Cy2009, wat leuk een bewaardoos, die ga ik ook invoeren, heb nu al zoveel spulletjes die ik niet weg wil doen voor Tess en nu overal en nergens liggen.

groetjes Nanda

Hoi!

Wij hebben gisteren de 3d/4d echo gehad. Heel erg leuk. We hebben het bij  onze  dochter ook gedaan alleen was het moeilijk om haar goed in beeld te krijgen, ze lag iedere keer met haar armen en benen voor d'r gezicht. Nu was het allemaal erg mooi te zien. Leuk om al echt gezichtskenmerken te kunnen zien...het is inderdaad even een uitgave maar ik vind het toch wel erg bijzonder dat deze techniek er is; er er komen al zoveel verrassingen op je af met zo;n zwangerschap en bevalling dat ik het wel leuk vind om af en toe even mee te gluren in die buik!

@nands; inderdaad die bewaardoos is erg handig. Ik stop er sommige knutselwerkjes in, bijzondere kleertjes (eerste mutsje en pakje bv.), geboortekaartje, ziekenhuiskaart van toen, felicitatiekaarten, verjaardagsmuts 1e verjaardag enz. Wij hadden het ook overal slingeren en zo'n doos ik gewoon makkelijk en leuk om later eens door te nemen als ze groter zijn.

Groet!

Ja, wij gaan volgende week, heb net de afspraak gemaakt. Mijn man is eindelijk overstag... Bij onze dochter hebben we er twee gedaan, ook omdat we maar niet konden zien wat het ging worden, maar nu weten we het al, dus vond hij het niet zo nodig. Ik wil echter niet dat zij straks een leuke DVD heeft om naar terug te kijken (is toch een bijzonder aandenken vind ik) en de nieuwe beeb dit niet krijgt. Ben dan 28 weken.  Ik kan niet wachten !! En dan krijg ik met 33 weken een liggingecho, aangezien mijn dochter in stuit is geboren krijg ik er een extra !

Terug
Bovenaan