3D echo aangevraagd

TWD

New member
Ik heb vanmiddag ff een mailtje gestuurd naar de echo praktijk waar we ook geslachtsbepaling hebben laten doen...dus de 3D echo is aangevraagd...
Bij deze praktijk in Groningen scheeld het dat als je de 2e keer in dezelfde zwangerschap komt je 25 euro korting krijgt...normaal kost de 3D echo 75 euro en nu dus 50 net als de geslachtsbepaling...
Heb er zoveel zin in...
Hierbij de site waar ik heen ga, staat veel info op en ook leuke foto's van 3D echo's en als ze geboren zijn lijkt zoveel op elkaar... Www.first-look.nl
Kan niet wachten tot ik bericht terug heb hihi
 
Hi Cloewja!!

Het is echt leuk de 3D echo!
Wij hebben 'm afgelopen donderdag gehad, het was zo leuk! Hoe ze beweegt, en hoe ze een handje zo heerlijk op haar wang had liggen en de ander onder haar kin. Ook zagen we nu echt fysieke gelijkenissen met ons zoontje, zo bijzonder! Oh, en we hebben zelfs een foto waarop ons meisje glimlacht, zo lief!!!

Ik ben benieuwd wanneer jullie de echo hebben, en wens je alvast heel veel plezier!! Heerlijk genieten van dat moment met jullie ventje!
 
Nog niets gehoord, vorige keer is ze ook vergeten mail te beantwoorden dus bel maandag wel even...staat namelijk ook nergens vermeld dat ze vakantie heeft...
Heb er zo'n zin in...
 
Terug
Bovenaan