3D echo = aanrader!!!

Meiden,

Ik ben nu 28 weken zwanger en we hebben onlangs een 3D echo laten maken en ik moet zeggen: als je het kan doen (het is nl best wel een beetje prijzig) moet je het echt doen, want het is zo ontzettend mooi! We hebben echt het gezichtje al kunnen zien en het was toch zo'n lief koppie! ik ben nu al verliefd! Het duurde een half uur en alles werd uitgelegd en we hebben de beelden nu op DVD. Gaaf voor de kleine voor later en nu gaaf voor ons en de opa's en oma's. echt een aanrader dus!

Groetjes,
Lizzy
 
Ik heb toevallig net een afspraak gemaakt voor 10 juli (dan ben ik 26 weken). Wij gaan voor een 4D echo/video voor 45 minuten. We zijn totaal 90 euro kwijt.

Het lijkt mij inderdaad ook heel gaaf om te doen!!
Fijn dat het bij jou in ieder geval goed uit heeft gepakt. Ik ben echt heeeel benieuwd.

Groetjes Fanny
 
Hoi lizzy,

Wij hebben een paar weken geleden ook een 3d echo laten maken, en het is inderdaad super. Mooi he om te zien hoe het er uit ziet en wat het allemaal aan het doen is daar in die warme buik. Ik vond het ook heel grappig dat ik nu eindelijk kon zien of ik een hoek met een voet of hand kreeg. en heel speciaal dat je het thuis nog eens na kunt kijken...

Groetjes Saab
 
Het is het moois vanaf 25 weken (tot 30 weken ofzo?), want dan kan je het gezichtje goed zoen en heeft hi of zei van die mooie bolle wangetjes


Groetjes,

Femke
 
Terug
Bovenaan