3d echo, Echovision niet bereikbaar???

A

Anoniem

Guest
Weet één van jullie of zij nog wel werkzaam zijn?

wij hebben voor onze 1e daar een 3d echo laten maken en willen nu graag weer daarheen, omdat het goed is bevallen.Echter, zij bellen mij niet terug.

Heeft één van jullie daar misschien contact?

gr mama van MD

Hoi mama van MD.

Zelf ken ik echovision niet. Heb zeer goede ervaringen met babyview.
Wellicht iets voor jou? Ze zitten praktisch in het hele land. Je kunt kijken op www.babyview.nl.   Verder dan dit kan ik je helaas niet helpen.

Groetjes Rolanda (25 weken en 4 dagen zwanger)

Hoi hoi,

Ook wij hebben geen ervaring met dat bureau maar hebben een echo laten maken bij babyview, echt super leuk.

Liefs Fruit Girl 35 wk en 6 dgn

Hoi hoi

Zelf heb ik geen ervaring met dit bureau, maar ik weet van kennissen dat zij voor een paar weken terug een 3d echo hebben gemaakt bij Echovision in Deventer, dus zij zijn volgens mij nog wel werkzaam!
Ik begreep alleen niet zo goed wat je bedoelde met dat terugbellen, werkt dat bij hun op die manier?
Dat ze zeg maar jou terugbellen voor een afspraak?
Misschien kan je anders een mail versturen via hun website als dat kan?

Liefs

Nou, dat is al geen goed bericht toch, dat ze niet terugbellen.... Ik ben ook erg enthousiast over Babyview, ben gisteren voor de tweede keer geweest, en beide keren erg leuk geholpen ! Zou zeker eens kijken op hun website of ze ook bij jullie in de buurt zitten.

Ik vind dat dus ook heel storend. Ze hebben op de site een mobiel nr staan voor de vestigingen. Dat nr moet je bellen en heb ik dus al twee keer ingesproken.

Principieel ben ik dus eigenlijk niet zo enthousiast meer om daarheen te gaan. Ik vind dat als ik de moeite neem om de voicemail in te spreken, het wel zo beleefd is om mij minstens terug te bellen, nou dat is dus niet gebeurd in een week tijd!!!

Babyview dus...die ga ik dan wel bellen!

Bedankt voor de tip.

gr mama van MD

Nou ik heb net gebeld! Ze zijn heel vriendelijk en ik heb gelijk een afspr gemaakt voor 19/9.
Super! Ik ben dan 26 weken en onze oudste van dan 4 gaat ook mee!

gr mama van MD

Welke vestiging ga je naar toe? Ik ben in Amersfoort geweest, beide keren een andere echografiste, maar even vriendelijk, 2d,3d, en 4d gedaan met DVD. Vooral dat laatste is erg gaaf voor de familie, zegt toch veel meer dan foto's en de echografiste vertelt de hele tijd wat ze laat zien en legt er bij uit. Heel handig.

Alvast veel plezier !!

Terug
Bovenaan