3d echo gehad

Hallo,

Gister hebben we een 3d echo laten maken. Ik was erg bang dat het niet zou lukken, omdat het bij onze eerste twee kinderen dat ook het geval was. Nu hebben we niet de beelden gehad die je vaak op internet of in boekjes ziet, maar het was wel zo duidelijk en mooi dat het goed te zien was, ik ben er dan ook erg blij mee.

We hebben in ieder geval gezien dat hij dezelfde neus heeft als zijn zussen en dat hij hele lieve bolle wangetjes heeft. Ook konden we zijn voetjes goed zien en dat zag er ook erg schattig uit. Af en toe moest er even tegen mijn buik gepord worden, omdat hij zich dan weg draaide, maar dat werkte goed.

Ook deze echo bevestigde dat het een jongen is, dus ik ga er nu dan ook maar echt van uit en ga ik lekker los op de jongens spulletjes.

Al met al, weer een hele mooie ervaring!!

Groetjes Paula
26,4 weken

Leuk om alles zo te zien he.

Hebben ze niet tegen jullie gezegt dat als de beelden niet goed zijn, jullie op een andere dag terug mochten komen dan?
Bij ons was dit wel zo en je betaald er toch ook een hoop geld voor.

Veel plezier met winkelen. Er zijn zulke leuke dingen voor jongens.

Hoi,

Ja, als de beelden niet goed waren dan mochten we terug komen, maar de beelden waren wel goed. Wat ik al zei, de kleine moest af en toe een zetje in de goede richting hebben. We hebben toch wel mooie foto's mee gekregen, ik ben erg tevreden.

Bij de eerste was het bijna 5 jaar geleden en toen was de 3d echo geloof ik net een beetje in opkomst en was er in ieder geval bij dat bureau niet zo'n regeling dat je terug mocht komen. Bij de tweede wilden we geen 3d, alleen 2d, maar ze wilde het kosteloos toch proberen, maar dat lukte toen helaas niet.

Groetjes Paula

Hmm...het wil niet lukken! Moet hem  de link  op 1 woord zetten en heb geen flauw idee hoe dat moet :S helaas...
Nou, geloof me dan maar als ik zeg dat ie prachtig is geworden! 1 Juli ga ik voor de pretecho, ik ben dan ruim 27 weken onderweg...

Terug
Bovenaan