3d echo gehad

we hebben vandaag de 3d echo gehad de kleine werkte alleen niet mee lag met handen en voet voor het gezicht en keek ook nog een naar mijn rug toe moeilijker kon niet gelukkig een paar mooie foto's toch nog kunnen krijgen weten nu zeker dat het een meisje is we mogen volgende week terug komen proberen ze het nog een keer

Heey Silvy, Jammer dat de kleine niet mee werkte, maar wel fijn om nog een keer te mogen kijken!

Wij hebben ook vandaag de 3d echo gehad!
Onze kleine lag heerlijk te slapen met zijn elleboog voor zijn gezicht. Was dus ook nog een hele klus om hem goed op de foto te krijgen. Gelukkig een DVD meegekregen, dus nu druk bezig daar mooie foto's uit te knippen. Ik vond het wel een super mooie ervaring. Het is zo'n schatje!!! Hij heeft een super lief koppie en lijkt sprekend op zijn papa. Hihi.

vondt het wel netjes dat ik terug mocht komen hoefde ook nog niet te betalen dat kon volgende week wat we hebben gezien lijkt de kleine meid echt super veel op onze dochter vorm van het gezichtje en neusje dus ben benieuwd volgende week

Terug
Bovenaan