3d echo met 13 weken zal ik wat zien

A

Anoniem

Guest
hallo dames
ik krijg vanavond een 3d echo
maar ben nog maar 13weken
mijn man is namelijk nog wel erg nieuwsgierig
en ja ik ook wel
het is nie dat we het geslacht willen weten of zo
maar gewoon om ff tekijken
ik kreeg de gewoone echo met 8weken je zag wel wat maar nog
niet zo veel dus mijn vraag is
heeft iemand ook een vroeg tijdige echo gehad en zo ja wat
kan ik dan ongeveer verwachten vanavond
gr manuela  

hoi hoi

bedoel jeniet gewoon een 2d pretecho???

ik denk namelijk dat een 3d echo niet bepaald "mooi" is met   13 weken endenk ook niet dat je het geslacht al kunt zien hoor

meestal is op z'n vroegst 16 weken dat je het geslacht kan zien.

weet je zeker dat het om een 3d echo gaat?? want die worden aangeraden met 30 weken omdat je dan een mooi kindje met een beetje babyvet ziet.

ik heb een 2d echo gehad met 11 weken en je zag wel de "figuren" zeg maar van het kindje en waar alles zat maar niet duidelijk armen , benen en vingers en tenen enzo

dus weet niet goed wat je ervan verwacht

toch veel plezier gewenst , en denk dat als je later een echo nog doet je er meer plezier van hebt

groetjes moekje 36,5wkn

dankje voor je reactie
maar nee het gaat wel om 3d
en ja ik weet dat je de baby het mooiste met 20 tot 30 weken kan zien
deze doen we zomaar tussen door gewoon iut nieuwsgierig heid
maar nu heb ik iniedergeval een idee
dankje gr   manuela

is het niet eng om een baby zo vroeg al in 3d te   zien?? Ik heb zelf nooit een 3D gehad maar ik heb wel eens gehoord dat in een vroeg stadium het een beetje akelig uitziet. Laat maar horen hoe het geweest is, ben wel benieuwd!

hoi hoi
ik ben ook zon type die dan zo nieuwsgierig
heb met (nog geen)17 weken een 3d echo gehad
prachtig hoor mooier als met 27 weken en duidelijker
wat wij zagen was echt een mini mensje met alles erop en er aan
Alleen is het nog erg dun want na 20 weken krijg het pas vet opbouw
ik ben ook benieuwd hoe het er met 13 weken uit ziet
ik denk dat het wel mee valt omdat in die boeken met kleuren plaatjes zijn het toch al mooie plaatjes het zal wel zoiets zijn
doei marina

Hoi.
Ik denk ook niet dat het al echt heel mooi zal zijn om nu een 3D echo te laten maken. Toen ik belde voor mijn afspraak voor een 3/4D echo zeiden ze dat het tussen de 24 en 27 weken de beste tijd is omdat het kindje dan niet meer zo benig is en wat meer vet heeft gekregen. Anders zag het er zo eng uit zeiden ze...
Het geslacht kunnen ze volgens mij nu ook nog niet zien, ik dacht dat dat pas zichtbaar was vanaf een week of 17/18, en dan ook nog als je geluk hebt...
Ik had als ik jou was nog even gewacht, want je betaald toch best wel wat geld voor zo'n echo... MAAR misschien is het wel harstikke mooi om te zien..
Veel plezier iig, en laat weten of het mooi was..
Gr. Anne-Marie
36+6 zw van de tweede

ik heb enkel een gewone echo gehad met 12 wkn en 6 dagen. Dat was erg leuk. Kleintje was eerst lekker aan het slapen en daarna lekker actief.

Het is gewoon erg mooi. Kan niet wachten tot we met 20 weken weer een echo krijgen.

hoi hoi,

hoe is je 3d echo bevallen ?????????

groetjes moekje 36,6wkn

Terug
Bovenaan