3d echo met hoeveel weken?

Met hoeveel weken krijg je het mooiste beeld als je een 3d en 4d echo laat maken?
Wij hebben as woensdag een afspraak staan, ik ben dan 25 weken en 5 dagen zwanger.
Is dit te vroeg?

Groetjes, Joyce
 
Tussen de 24 en 28 weken is het als ik het goed heb. Ik heb het de vorige keer met 27 weken laten doen. Te vroeg is het volgens mij niet. Geniet ervan het is echt heel bijzonder dat je al kan zien hoe je kindje er uit ziet!
 
Het mooiste moment voor een 3/4D scan ligt tussen de 24ste en 28ste week. Na de 30ste week is je kindje zo groot geworden dat de kans om het nog mooi in beeld te brengen veel kleiner wordt.

Te vroeg is het dus inderdaad niet, gewoon precies goed :)
Veel plezier woensdag!

Liefs
 
Hoi wij hebben 2x een 3D echo. De eerste doen we bij 17 weken en de tweede rond de 27 weken. Indien je 1 echo doet en niet voor een geslachtsbepaling wilt gaan, dan is tussen de 24 en 29 weken het mooiste.
Maar je echo centrum kan daar je alle advies in geven

Succes Yvonne
 
Hoi,
Wij hebben het bij onze zoon met 25 weken gedaan en hebben toen hele mooie foto's en beelden gezien. Zat net te denken dat het de hoogste tijd is om een afspraak te maken voor deze baby :) Ben nu 18wk4dg en wil graag weer een 3d met 25 wk. Lijkt me leuk, kunnen we een beetje plaatjes vergelijken met onze zoon :)
Liefs,
Mar
 
Terug
Bovenaan