3D echo, toch beetje onzeker

Hee meiden,

ben inmiddels 28+5 en vorige week de 3D echo gehad, wat een practig iets om mee te maken jou kindje in leve de lijven hihi... maar haar navelstreng lag voor het gezichtje waar door sommige foto's niet helemaal duidelijk gemaakt konden worden.

Toch maak ik me zorgen, kan dat geen kwaad? zou die dan niet rond haar nekje gaan bah wat een eng idee, haha moest even me zorgen kwijt. iedereen zegt dat ik me er niet druk om moet maken.
wat vinden jullie?

Liefs

Hoi,
druk hoef je je inderdaad niet te maken. De navelstreng is lang en flexibel en kan nog overal naartoe. Zelfs al zou die rond het nekje gaan zitten kan dat geen kwaad. Toen mijn oudste geboren werd bleek dit ook het geval. Zijn hoofdje was geboren en de navelstreng zat drie keer rond zijn nekje (wat best heel veel is, blijkbaar) Maar de vk heeft die zonder gedoe ervan rond gehaald en er was helemaal niks aan de hand. Heb je toch zorgen bel dan gewoon even naar de vk. En ga vooral geen verhalen opzoeken op internet. Hier lees je toch voornamelijk de vreselijkste dingen die het minste voorkomen.
Succes.

Inderdaad niet druk maken. Bij mijn oudste was dat ook en die had hem niet om zijn nek terwijl dat op de pretecho wel was. Ze draaien nog alle kanten op. Ik heb ook maar halve gezichtjes op die foto's hahahaahah.

Bij onze beide kinderen zat de navelstreng om het nekje. Bij de jongste zelfs 2 keer. Helemaal niet erg. De verloskundige haalt het tijdens geboorte er om weg en dan zul je even moeten zuchten en mag je niet persen. dat is zo gebeurd. Niet bezorgd maken hoor!

Terug
Bovenaan