3D echo

Hai meiden,

Wij hebben toen ik 17 weken was een 2D echo gehad. Dat vond ik echt super om te zien en ik liep helemaal verliefd de deur uit, na het zien van ons kleine ventje.

Ik vond het zo ontzettend leuk, dat ik eigenlijk ook nog wel heel graag een 3D of 4D echo zou willen boeken. Nu hoor ik daar hele gemenge verhalen over en het schijnt dat het ook heel vaak niet lukt??!!

Nu wil ik jullie vragen wat jullie ervaring is met een 3D of 4D echo. Is het jullie goed bevallen?

Ik ben echt heel benieuwd, alvast dank voor jullie reakties!!

lfs. Monique
(21 weken)
 
Bij ons is het gewoon gelukt hoor!
En als de kleine niet mee wilde werken mochten we gratis terugkomen.
Wij gingen met 30 weken...en inderdaad ook helemaal verliefd!
 
Hoi, ik heb met 26 weken een 3&4d echo laten maken. Ons meisje lag er perfekt voor....het was in 1 woord geweldig. Gewoon goed informeren over wat er gebeurt als je kindje niet goed ligt voor de echo. Vaak mag je dan gewoon nog een keer komen hoor.
 
ook wij hebben met 25 weken een 3d echo laten maken , tis heel erg leuk ,maar je moet wel het geluk hebben dat je kindje er mooi voorligt en dat het af en toe ff stil ligt.
Wij hebben mooie foto's hiervan maar wel van de zijkant niet van het hele gezichtje , maar ik zou zeggen ga er voor want als het niet goed lukt mag je meestal terug komen voor nix.
 
Wij hebben het niet gedaan. Is voor iedereen evrschillend en misschien ben ik wel gek en raar maar het voelde als een soort inbreuk op de privacy van de baby. Lijkt me heerlijk om gewoon even rustig te groeien...je word nog je hele leven overal gekeurd en bekeken. Maar kan me ook goed voorstellen dat je superbenieuwd bent hoor! Niks mis mee en misschien wel juist goed om een band op te bouwen. Ik zou een 3d wel wat later in de zwangerschap doen, dwz na 25 wkeen, dan is de baby wat dikker. Anders schijnt het beeld soms een beetje eng te zijn.
 
Terug
Bovenaan