3D Echo?

A

Anoniem

Guest
Haai meiden,

Wij hebben vanaaf onze 3D echo, nu ben ik heel veel ziek geweest de afgelopen maanden dus toen de echoscopist vroeg met onze 20 weken echo of wij ook een 3D echo wouden maken, zeiden wij meteen eigenlijk is goed.. dit hebben we dus vanavond..
Maar nu ik wat lekkerder in mijn vel ga zitten lees ik dat je beter een 4D of zelfs een 5D echo kan laten maken, als je echt even naar je kleine uk wil kijken..
In Friesland kan dit vrij weinig, wij hebben hier alleen 3D..
Ik las dat 3D stilstaande beelden zijn en 4D bewegende..

Persoonlijk lijkt me dan de 4D mooier???

Wat is jullie ervaring met een 3D??

Liefs van ons!

Hoi Inanna,

Wij hebben bij de pretecho zowel 3 als 4D gehad. Natuurlijk zijn bewegende beelden leuker, maar ook 3D is supermooi hoor. Je kan echt al een profiel onderscheiden. Ik kijk nog regelmatig naar de 3D-foto's (en die bewegen ook niet ;-) en vind het dan nog steeds even prachtig!

Als bij jullie in de buurt 4D niet mogelijk is, zou ik lekker genieten van 3D meid!

Veel plezier!

Liefs Anoek

Hey Anoek!!!

We hebben het gehad, en idd het was super mooi!!!
Volgens mij hebben we toch wel een 3 en een 4D echo gehad.. Hij wisselde steeds van 'stick' haha..
Toch lag de kleine uk er niet zo heel mooi bij...steeds met de handjes ervoor en heeeel beweegelijk!!
Was dat bij jullie ook zo??
We hebben ook korting gekregen, hij had het zelf ook wel een beetje door..
Maaar we hebben de baby wel weer kunnen bewonderen, en van wat we gezien hebben...een plaatje!!! :-D
Ik vin het nu al een mooi kindje, klopt misschien toch wel, dat jeje eigen baby nooit lelijk vind haha!
Wat gaan we al snel he?? We zitten al bijna tegen de bevalling aan, haha :-D
Mooi om te lezen dat het met jou ook goed gaat!!!
Ben zo benieuwd wat er nu uiteindelijk uit is gekomen, jij gelijk of hij gelijk haha :-D
We zullen afwachten :)
Wij hebben trouwens de Quinny raven gekocht, 2 januari krijgen we hem :)
Zijn jullie er al uit welke jullie gaan nemen??
Moeilijk he :)
De babykamer  hebben we ook al...echt leuk is dat.. loop elke dag even naar binnen haha,.:-D

Hey meissie ik zal de dvd nog es bekijken...haha:)
Liefs van ons!

Terug
Bovenaan