3D echo

Hey!

Wat is de techniek toch mooi! Vandaag weer live beelden gezien van onze kleine meid. En ook in 3D dit keer, zodat we al een beeld krijgen van hoe zij er uit gaat zien! En dat vinden we zo prachtig.

In tegenstelling tot alle andere echo's en onderzoeken, lag ze vandaag wel met het hoofd naar beneden, dus we hebben nog hoop op een gewone bevalling!

Nu nog 12 weken wachten tot we haar in het echt kunnen aanschouwen. Tijd om flink aan de slag te gaan dus!

Gr. Tamara.

Hoi Tamara,

Mooi is dat he! Ik ga vandaag een afspraak maken voor een 3/4D echo. (ben morgen 28 weken).
Heerlijk om weer even in mijn buik te gluren!

Bij de gyn kijken ze ook altijd wel met de echo, maar die apperatuur is van veel mindere kwaliteit dan de apperatuur die de echoscopisten gebruiken, dus heel duidelijk beeld heb je dan niet.
En ik wil nog 1x checken of het echt een ventje wordt. Dan kan ik weer wat jongensspulletjes aan gaan schaffen, hihihihihi.

Groetjes Suus

Hey tamara,

Ook wij hebben afgelopen maandag de pretecho gehad, maar helaas de navelstreng lag voor het gezichtje en na wat gelopen te hebben wilde deze dus niet wegzakken. Resultaat, maandag terugkomen.
We hebben wel kunnen zien dat het kindje lekkere bolle wangetjes heeft en op grote voet leeft, deze waren al bijna 6 cm. (is dat erg groot voor 30 weken zwangerschap)

Dus ben benieuwd morgen of de kleine dan meer zin heeft.

Liefs Anouska

Ik had 3 nov een pretecho, maar helaas zat de kleine met zjn armen en benen voor zijn hoofd. Niks te zien dus. Maar toch bijzonder om een glimp te kunnen opvangen,
Groetjes Eline

Terug
Bovenaan