Hallo Dames,
Wij hebben gister een 3 d echo gehad.
Helemaal leuk natuurlijk, als je kleine uk mee werkt.....
Onze dochter ligt nu al 7 weken lekker in een dwarsligging ( bij de 20 wk echo ook)
Sabbelt lekker op haar bovenarm en ligt dubbelgevouwen........
Mevrouw is normaal de gehele dag erg actief en voor mij goed wakker te krijgen....alleen nu natuurlijk even niet he.
Op de terugweg werd ze lekker wakker en heeft het weer volgehouden tot 2 uur s'nachts.
Ik hou het maar op de genen van der vader
Maar het aller belangrijkste is natuurlijk dat alles helemaal goed is, nog steeds volgens de boekjes.
Mijn placenta is ook opgetrokken, ook heel fijn.
Moet zeggen dat ik er steeds meer vertrouwen in begin te krijgen ! ben al lekker aan het aftellen tot mn verlof. Nog 8 weken !
Wij hebben gister een 3 d echo gehad.
Helemaal leuk natuurlijk, als je kleine uk mee werkt.....
Onze dochter ligt nu al 7 weken lekker in een dwarsligging ( bij de 20 wk echo ook)
Sabbelt lekker op haar bovenarm en ligt dubbelgevouwen........
Mevrouw is normaal de gehele dag erg actief en voor mij goed wakker te krijgen....alleen nu natuurlijk even niet he.
Op de terugweg werd ze lekker wakker en heeft het weer volgehouden tot 2 uur s'nachts.
Ik hou het maar op de genen van der vader
Maar het aller belangrijkste is natuurlijk dat alles helemaal goed is, nog steeds volgens de boekjes.
Mijn placenta is ook opgetrokken, ook heel fijn.
Moet zeggen dat ik er steeds meer vertrouwen in begin te krijgen ! ben al lekker aan het aftellen tot mn verlof. Nog 8 weken !