3d echo

Vrijdag de 3d echo gehad. Wat is het toch prachtig om nu al een kijkje naar ons kindje te kunnen nemen. Heerlijk bolle wangentjes, dopneusje en op wie het nu lijkt... ach, het maakt mij niet uit. Maar als je dit weer ziet, kan niet wachten tot dat het weer zover is..
Alles zag er verder goed uit, groei kwam precies overeen en het had nog genoeg ruimte om te groeien, alhoewel het een arm en een voetje voor het gezichtje had. Hoe bedoel je lenig.
We hadden de meiden ook nog mee, maar die waren al snel afgeleidt. Wel krijgt mijn buik regelmatig kusjes van hen.

Ook nog 2 weken terug op suiker gecontroleerd en dat was in orde. Tot nu duit er niets op dat we weer een 9 ponder op de wereld gaan zetten.. We zullen zien, ha, ha.

Wat fijn dat je zo genoten hebt van je echo.
En wat een heerlijk vooruitzicht dat het geen 9ponder lijkt te worden... Kan me voorstellen dat je daar nou niet bepaald op zit te wachten. Bijzonder he dat alles zo dubbel kan liggen... haha.

Wij hebben over anderhalf week een groeiecho heb zelf het idee dat wij niet een heel groot / zwaar kindje gaan krijgen heb nog steeds zo'n klein buikje in vergelijking met anderen die ik zie rond 27/28 week. Maargoed deste kleiner het kindje deste groter de kans op een soepele bevalling zullen we maar zeggen hahaha.

Geweldig hè zo'n echo!wij waren ook helemaal onder de indruk dat je de kleine zo goed kan zien..we herkennen onszelf ook echt in het gezichtje :-D elke keer als ik de dvd bekijk of de foto's voel ik vlinders op komen denk dat ik verliefd ben op m'n kind haha ;-)

Terug
Bovenaan